Paxinox Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Heisann godtfolk, har jobbet med meg selv de siste 6 årene og har de siste 4 mndene gått igjennom ett stort gjennombrudd personlig.. Men det er noe inni meg som er konstant ute etter å knuse meg.. Noe inni meg som er avhengig av å synes synd på seg selv, avhengig av å føle at man mangler noe, avhengig av å føle seg crappy og som en "synder" som fortjener helvette (dog jeg sluttet å være kristen for 6 år siden).. Når jeg er meg selv, virkelig, og ikke identifiserer meg med dette crappet så går alt meget bra.. Men av og til, over ingen spesiell grunn (tankefeller) så havner jeg i denne "staten".. Husker jeg for en tid siden fikk en reklame lapp i postkassen på Grünerløkka her i Oslo hvor jeg bor.. Det var en gratis psykologi selvhjelp gruppe hvor folk møtte opp for å prate ut som sine problemer og hjelpe hverandre.. Det var gratis men det innebar en form for obligatorisk oppmøte 10 ganger ellerno om man først valgte å bli med.. Da jeg leste lappen tenkte jeg at det var sikkert bra og vell men at jeg hadde kommet meg forbi behovet for slik hjelp, men jeg innser nå at samtidig som jeg er klar over at jeg har ett problem, jeg SER problemet og aksepterer det, så trenger jeg også å bearbeide det.. ikke bare skyve det under en skuff i min zen-holdning... Men jeg hadde kastet lappen, vet noen hvilken lapp jeg sikter til? En hjemmeside? Ett telefonnr? De holdt visst til i sentrum om jeg husker korrekt.. I karl Johan ellernoe.. Lenke til kommentar
Paxinox Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 BUMP! hæhæ Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 http://www.angstringen.no/index.php?id=87&submenu=sub9 kan det være dem her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå