Gå til innhold

Når var sist dere spilte Wii?

Candey

Anbefalte innlegg

Har rock band, GH:III, mario party 8, zelda den nye greia xD

+ wii sports da :p

Men hvorfor jeg har kjøpt WII, det vet jeg egentlig ikke.... Litt dumt, men jeg kjøpte det jo PGA. wii sports gangske greit spill :D Det og GH:III spiller jeg jo mest.

Så egentlig kunne jeg solgt WII + mine spille spill siden jeg spiller bare Playstation 3 :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke si noe annet enn at jeg er skuffa over hvor lite som har kommet. Virker som alt går i en veldig treg hastighet hos dem. Har jo nesten ikke kommet noenting.

vil vel si Zelda, de få mario spillene har vært det eneste de har kommet med, og ikke alle har levd opp til forventningene heller for min del.

Kunne tenkt meg enda flere remakes, flere nye spill innenfor Eventyr/fantasi sjangeren som har blitt jobba på med svette og tårer og ikke gjort ferdig på 1 2 3, enda mer spill i VC osv.

Lyst til å spille på den Wii maskinen, men er jo så og si ingenting å gjøre på den.

P.S og håper for guds skyld at de snart slutter med alle de "mario golf", "mario tennis", mario basketball" osv.. skjønner ikke hvorfor de bruker så mye tid på å lage så mye møkk.

Nei nintendo.. Se tilbake og lær. Slutt og være gjerrig og bare tenke penger. Få tilbake rare og banjo kazzooie, bruk tid på å lage nye fantastiske eventyr/fantasi spill og slutt med alt det humbuget.

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
Kan ikke si noe annet enn at jeg er skuffa over hvor lite som har kommet. Virker som alt går i en veldig treg hastighet hos dem. Har jo nesten ikke kommet noenting.

vil vel si Zelda, de få mario spillene har vært det eneste de har kommet med, og ikke alle har levd opp til forventningene heller for min del.

Kunne tenkt meg enda flere remakes, flere nye spill innenfor Eventyr/fantasi sjangeren som har blitt jobba på med svette og tårer og ikke gjort ferdig på 1 2 3, enda mer spill i VC osv.

Lyst til å spille på den Wii maskinen, men er jo så og si ingenting å gjøre på den.

P.S og håper for guds skyld at de snart slutter med alle de "mario golf", "mario tennis", mario basketball" osv.. skjønner ikke hvorfor de bruker så mye tid på å lage så mye møkk.

Nei nintendo.. Se tilbake og lær. Slutt og være gjerrig og bare tenke penger. Få tilbake rare og banjo kazzooie, bruk tid på å lage nye fantastiske eventyr/fantasi spill og slutt med alt det humbuget.

Hvorfor skal de det når de tjener mye mer på dagens Wii "spill"? Kommer aldri til å skje. Hvis du vil ha Rare spill og banjo kan du få det på en billigere maskin enn Wii. Så hvis du sitter å venter på at noe slikt skal skje så venter du forgjeves.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...