Gå til innhold

Når var sist dere spilte Wii?

Candey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Par uker siden. Spilte Disaster. Nå blir det mest PC såklart med Red Alert 3 og Left 4 Dead. Og såklart Mirror's Edge.

Hvor blir av store titler som f. eks Zelda, Super Mario osv?!

Zelda fikk vi i 2006 og Mario i fjor. Tror du slikt virkelig blir laget på så kort tid? Nytt Zelda får vi tidligst i slutten av neste år, mest sannsynlig 2010. Først glimp neste år, trolig på E3.

Nytt Mario får vi nok ikke før "Wii 2".

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Jeg kom over en tråd på gametrailers forumet. http://forums.gametrailers.com/?do=show_th...9297&page=1

Jeg selv har ikke spilt på Wii siden starten av sommerferien. Det er jo ingen spill der ute som frister i det hele tatt når jeg har Playstation 3. Hvor blir av store titler som f. eks Zelda, Super Mario osv?!

Spilte gjennom Ghost Squad i går en gang og så har jeg spilt en del de Blob i det siste, i tillegg til Gunstar Heroes på VC og litt GHIII mens jeg venter på den nye.

Lenke til kommentar

begynner å bli en stund siden nå. var sist innom Okami, som jeg er rundt halvveis inni. Må ha vært noen måneder siden. Tror mange har for vane å la Wii'en stå ubrukt i større perioder, leste noe på nett et sted om at selv om selve konsollen selger som bare juling så selger spillene mindre enn forventet.

Lenke til kommentar

Jeg spilte vel Brawl med en venn for mindre enn en uke siden. Jeg venter riktignok på en 360 jeg har vunnet, også spiller jeg FF IX nå (ca. fem timer hver dag i åtte dager så langt...), så jeg har ikke kjøpt noen nye spill til den siden Brawl. Fikk bærbar for to måneder siden også.

Men det er litt rart at de to neste spillene jeg sannsynligvis kjøper til Wii er last-gen-porter (RE4 og Okami). Har aldri spilt de før, men ...

Kan folk begynne å si hvilke spill de har? Det kan jo være interessant å se om folk som klager faktisk kjøper de spillene som har fått god kritikk, eller om de ikke gir dem en sjanse. :)

Har fått den følelsen før.

Mine spill:

SM Galaxy

Zelda TP

MK Wii

SSB Brawl

MP 3: Corruption

(Wii Sports)

Jeg tror faktisk jeg har spilt mer enn 100 timer på MK, Brawl (det kom opp en melding om at jeg hadde spilt 100 timer med "brawls" for ikke lenge siden, så denne er jeg sikker på) og Galaxy. Zelda har det blitt rundt 70 timer med, mens jeg nærmest har glemt Corruption.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...