pm_hansen Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hva er feilen når jeg ikke kan spille på internett med versjon 1.05? Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 kan være mye rart, men det pleier å funke hvis du installerer på nytt Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hva er feilen når jeg ikke kan spille på internett med versjon 1.05? Har du gyldig cd-key ? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 åssn nett er du på? kjæresten min sitter på et felles-nett på et hybelhus og der går WC3 på bnet noe helt vanvittig tregt, ingen aner hvorfor... du vet det sikkert, men du går virkelig glipp av noe når du ikke får spilt, føler med deg... :-? PS, bruk topicen litt bedre... Lenke til kommentar
Sepo Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hva slags Error message får du? (ps. Prøv de forskjellige gatewayene) Lenke til kommentar
pm_hansen Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Feilmeldingen som kommer er: "You may be trying to connect to an invalid battle.net server. if you are using a modem, manually connect.......... Lenke til kommentar
pm_hansen Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Hvordan skifter man cd-key i warcraft? Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg trur War3 funker på samma måte som Starcraft. Dvs at cd key lagres i ei .mpq fil i hovedmappa på spillet. Dvs at du ikke får endra den uten å re-instalere. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 åssn nett er du på? kjæresten min sitter på et felles-nett på et hybelhus og der går WC3 på bnet noe helt vanvittig tregt, ingen aner hvorfor... Mye upload kanskje?? Noen som sitter og deler med verden og bruker alt båndbredden på det? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 ikke umulig, men likevel umulig... upload er nemlig ikke lov på koblinga deres, og de sporer det bra lett... besides, upload og download går vel på to forskjellige linjer, gjør det ikke? jaja, er ikke helt sikker, jeg... :-? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 reinstaller så server addressa blir lagt i registeret Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Uploading og downloading går uavhengig av hverandre så vidt jeg veit, men i spill så ville jeg anta begge påvirker. Du sender ikke bare signaler, du skal motta og.. Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 som aktiv warcraft3 spelar på b.net så kjeme den error meldinga av og til. Du må berre trykke på battle.net fleire gongar til det går det hjelp. Og du må ha orginal cd key . Og viss du har gammal versjon av spelet vil battle.net automatisk oppdatere spelet ditt Håper dette hjalp deg Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Uploading og downloading går uavhengig av hverandre så vidt jeg veit, men i spill så ville jeg anta begge påvirker. Du sender ikke bare signaler, du skal motta og.. Men hvis du har adsl tar Upload av Download-hastigheten. Jeg måtte åpne en port på routeren for å få spille på battle.net. Archer (NE): "I said a BOW-string, not a G-... whatever.." Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 ja, hadde det problemet jeg også. Du må hvertfall ha port 6112 åpen i nat. Det er den som står på default. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå