Azzido Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Var ute ved sørlandskysten en tur i dag til morran for å lufte kamera. her er resultatet. hva syntes dere? Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 Liker bilde 2 best det gir ett fint sug. Må nesten holde seg fast i skrivepulten Kan kansje ønske meg litt klarere farger men de er ikke så ille skal jo være forsiktig med å dra for hardt i spakene også. Liten minus for litt skjev horisont. Begge bildene heller litt mot venstre og når du også har tyngden av steinformasjonen der så føles det litt som det velter. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 10. november 2008 Rapporter Del Skrevet 10. november 2008 *savne sørlandet* Jeg likte det første bildet best, men jeg ville croppet det noe ala dette.. Tok meg litt frihet, men gjerne gi beskjed om du vil jeg skal fjerne det igjen.. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 11. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Liker bilde 2 best det gir ett fint sug. Må nesten holde seg fast i skrivepulten Kan kansje ønske meg litt klarere farger men de er ikke så ille skal jo være forsiktig med å dra for hardt i spakene også. Liten minus for litt skjev horisont. Begge bildene heller litt mot venstre og når du også har tyngden av steinformasjonen der så føles det litt som det velter. Selv tror jeg mer farger i dette bildet kunne blitt i meste laget, men er veldig smak og behag. Det med skeiv horisont er nok mere ett synsbedrag. Den skal være rimelig rett. Ellers så er jeg enig det du sier med suget i bildet. chris300: Må si jeg likte din versjon godt. Flere synspunkter? Lenke til kommentar
otveit Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 bilde nummer to er litt rotete, men det gir meg en god følelse alikevel. Fikk lyst til å padle der! Men kanskje det hadde blitt litt mer smell i det som S/H og en real kontrastboost? Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 11. november 2008 Rapporter Del Skrevet 11. november 2008 Det med skeiv horisont er nok mere ett synsbedrag. Den skal være rimelig rett. Ellers så er jeg enig det du sier med suget i bildet. Om du åpner bilde i full str og minsker vinduet så er det bare å scrolle ned til du får horisonten på kanten av vinduet. voila, da ser du att det er ikke rett. Er ikke helt forferdelig skakt men når tyngden allerede ligger på venstre side virker det værre enn det er. Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Tror nok jeg ville forsøkt å bevege meg litt i denne retningen, når det gjelder etterbehandling: Men det er bare min smak. Personlig synes jeg bildet kler litt sterkere farger. Synes begge bildene er gode, med mye potensial. Fin stemning/følelse i bildene. P.S Med råfiler og bedre tid, ville "bi-virkningene" av å dra i spakene ikke bli så fremtredene (om i det hele tatt), som her. Dvs i "min" versjon av redigeringen... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Muligens litt hardt i spakene der, Tor Arne ? Tror jeg ville lagt meg et sted i mellom. Av en eller annen grunn er jeg fascinert av himmel; så da blir crop bildene noe trange for meg. Tom Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 Jeg er fascinert av hav, så cropbildene blir litt trange for min smak også. Jeg liker å få følelsen av at havet er "altoppslukende", slik jeg gjør av bilde 1. For øvrig liker fargene slik de er, de gir en kjølig stemning. Bilde 1 er et bilde jeg kunne ha hengt opp på veggen. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 13. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 artig å se deres meninger på bildene. selv så kunne det siste bildet fungert for min del, men kontrastene er nok litt i overkant i forhold til det faktiske "bildet" jeg fikk i hode når jeg tok det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå