Gå til innhold

BK: Sjøsprøit på sørlandskysten...


Azzido

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker bilde 2 best det gir ett fint sug. Må nesten holde seg fast i skrivepulten :p

Kan kansje ønske meg litt klarere farger men de er ikke så ille :) skal jo være forsiktig med å dra for hardt i spakene også.

Liten minus for litt skjev horisont. Begge bildene heller litt mot venstre og når du også har tyngden av steinformasjonen der så føles det litt som det velter.

Lenke til kommentar
Liker bilde 2 best det gir ett fint sug. Må nesten holde seg fast i skrivepulten :p

Kan kansje ønske meg litt klarere farger men de er ikke så ille :) skal jo være forsiktig med å dra for hardt i spakene også.

Liten minus for litt skjev horisont. Begge bildene heller litt mot venstre og når du også har tyngden av steinformasjonen der så føles det litt som det velter.

 

 

Selv tror jeg mer farger i dette bildet kunne blitt i meste laget, men er veldig smak og behag. Det med skeiv horisont er nok mere ett synsbedrag. Den skal være rimelig rett. Ellers så er jeg enig det du sier med suget i bildet.

 

chris300: Må si jeg likte din versjon godt.

 

Flere synspunkter?

Lenke til kommentar
Det med skeiv horisont er nok mere ett synsbedrag. Den skal være rimelig rett. Ellers så er jeg enig det du sier med suget i bildet.

 

Om du åpner bilde i full str og minsker vinduet så er det bare å scrolle ned til du får horisonten på kanten av vinduet. voila, da ser du att det er ikke rett. Er ikke helt forferdelig skakt men når tyngden allerede ligger på venstre side virker det værre enn det er.

Lenke til kommentar

Tror nok jeg ville forsøkt å bevege meg litt i denne retningen, når det gjelder etterbehandling:

 

post-109531-1226513879_thumb.jpg

 

Men det er bare min smak. Personlig synes jeg bildet kler litt sterkere farger.

 

Synes begge bildene er gode, med mye potensial. Fin stemning/følelse i bildene.

 

P.S Med råfiler og bedre tid, ville "bi-virkningene" av å dra i spakene ikke bli så fremtredene (om i det hele tatt), som her. Dvs i "min" versjon av redigeringen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...