Don't salute! Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) hvis du har et operativsystem du føler du liker deg med, men vet ikke hvilken telefon du skal ha, så kan det være greit å bare velge de telefonene med det operativsystemet du vil ha. Hva synes dere? Endret 10. november 2008 av macdour Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Dette kan du allerede velge, se "Plattform" når du er på avansert søk. https://prisguiden.no/vis_kategori.ph...ering=min_price Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 ettersom operativsystemet er det som får mobilen til å fungere, tenkte jeg kanskje at det burde være på den siden jeg tenkte på. altså, at man ikke trenger så bruke avansert søk. men ettersom det allerede er på avansert søk er det vel ingen vits i å ha flere. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Den gjennomsnittlige mobilbrukeren vet nok ikke noe særlig om hvilket OS telefonen kjører på, og bryr seg lite om det ved valg av telefon. Jeg synes derfor det er passende å ha det på avansert søk. Jeg bruker aldri enkelt søk selv, men det passer nok godt for en gjennomsnittlig bruker, i motsetning til spesielt interesserte, slik mange av oss her på mobilforumet er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå