Alieu Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hei! Bare lurer litt på hva som gjorde ipod så unik. Hvilke egenskaper var det og er det ipod har som andre mp3 spillere ikke har? selv trives jeg med sony. drag & drop. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 iPod er populær av hovedsaklig èn grunn; uvitenhet. Ola Normann ser at alle andre har iPod, og tror dermed at det er det beste man kan kjøpe. Fjortis-Ola Normann ser at alle andre har en, og tror dermed at man må ha en for å være kùl. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Markedsføring. Apple kan selge sand i sahara. Så lenge designet er bra nok og de bruker nok penger på hjernevasking, er det ingen som gidder sjekke at de faktisk får det som spesifikasjonsmessig er best. Folk trenger forøvrig ikke det som er best heller, men tror at om folk hadde visst om itunes hadde de nok tenkt seg om to ganger Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Brukervennligheten er vel ganske bra på Ipod. (I følge det jeg har lest, har aldri prøvd selv ) Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Personlig synes jeg det klikkehjulet er ganske upresist og irriterende.. Menyene har de stjelt fra Creative.. Og så har du jo iTunes, som jo ikke er verdens mest brukervendlige konsept.. Menmen, Lenke til kommentar
AM6 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Var utrolig dårlig besvarelse i denne tråden.... Kunne selv ha tenkt meg svar på akkurat det trådstarter lurer på... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Dårlig besvarelse? Jeg regner med det er på grunn av at Apple har en flink PR-avdeling. De har gjort iPod til et veldig sterkt merkenavn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 svaret ligger i markedsføringsfaget, høyt- og lavtinvolverende produkter. mp3 spiller er or de fleste et lavtinvolverende produkt, noe som vil si at de ikke tenker for mye over det og bare kjøper en. ipod har alle hørt om, ipod selges overalt, alle har ipod - alle KJØPER derfor ipod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå