Gå til innhold

Hjelp til klipping i Gimp

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har aldri brukt bilderedigeringsprogram før, men tenkte jeg skulle prøve litt. Det er da snakk om et bilde jeg skulle klippet litt til en innlevering. Problemet er at jeg ikke vet hvordan. Jeg har markert det som jeg vil, men jeg finner ikke ut hvordan jeg får vekk det som jeg ikke vil ha. Hvordan får jeg dette vekk?

Innlevering i kveld, så håper på raske svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ctrl + X klipper ut det markerte området og plasserer det på utklippstavla. Det vil seie at du kan lime det inn att ved å trykke Ctrl + V. Når du limer inn kjem det som eit «flytande utval». For å gjere dette om til eit vanleg lag, klikk på Nytt lag-knappen, nederst i lagpaletten (det vetle vindauget der laga er lista opp). Men det er andre måtar å gjere dette på ogso:

Du kan invertere merkinga, med Velg --> Inverter. Dette vil gjere at alt det som var merka ikkje vert merka, og det som ikkje var merka, vert merka. Om du no trykker delete, vil du slette alt unntatt objektet du markerte i utgangspunktet.

Eller so kan du leggje til ei lagmaske: Etter å ha laga utvalet (markeringa) høgreklikker du på laget og vel Legg til lagmaske. I vindauget som kjem opp vel du Utval frå lista, og klikker OK. Det markerte vil no vere synleg, resten usynleg. Masker er fine då dei ikkje sletter pikslar for godt, berre skjuler dei. Ved å male med ein svart pensel på maska kan du skjule meir, ved å male med kvit kan du gjere ting synlege att.

Sjekk ut Gimp.no og Meetthegimp.org/ for mange guider om Gimp.

Ved lasse så den litt kantene ut. Det er en rund gjenstand. Hvordan bruker du sakseverktøyet da?
Om gjenstanden er heilt rund kan du heller bruke ellipseutvalsverktøyet til å lage markeringa.

Redigert: Hadde gløymd eit ord, og måtte fikse opp linkane.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...