muggsopp Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Og ende opp med en utro gold digger? Er alltids en mulighet. Spørs hvor lykkelig du blir når du vet at hun liker deg mest pga pengene. Den store majoritet av ale forhold er basert på materielt gods. Forhold er først og fremst business. Det finnes ikke en eneste mann på denne kloden som vil klare å få en kvinne uten merkbart med jordisk gods. Personlighet og utseende er bonuser. Bonuser som betyr mindre og mindre jo mer penger du har. I grunn prostituerer alle kvinner (som er i forhold) seg til en viss grad. Dette er ravhakket tøv, og det vet du. Selvom jeg har hatt dårlig hell i min søken etter en partner, har jeg i det minste kommet til å forstå og se at de fleste innerst inne lever for å finne den kjærligheten de først hørte om i eventyr og bøker da de var mindre, og som de kanskje også innser at eksisterer når de blir eldre. Problemet med mennesker generelt sett, er at vi er ganske så påvirkelige av utenforstående faktorer, og jeg prøver i grunn egentlig å finne ut hva denne faktoren er og hvorfor den er så fremtredende. Noen mennesker har, ja, et penge og statusjag. Andre mennesker blir påvirket av flokkmentaliteten eller bestevennens/bestevenninnens meninger.. Å skjære alle jenter over den kammen du nettopp dro ut av ditt eget rektum, faller på sin egen urimelighet og er rett og slett et vitnesbyrd om at du er bitter på kvinner for egen ulykke tidligere. Prøv å finn fred med deg selv i stedet for å holde på slik. Lenke til kommentar
muggsopp Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Hopp rett i det! Hopp rett i situasjonen. Hva er grunnen til at vi går ut av state og blir introverte? Jo, fordi vi ikke gjør det vi føler for å gjøre. Så gjør det du føler for å gjøre! Eller uttrykk deg i det minste på en eller annen måte. Da kommer du i "state" og alt flyter. Lover deg, du har ikke prøvd hardt nok. lykke til :-) Du har evig rett i dette. Dette er hva jeg gjør til daglig. Carpe Diem, etc... En venninne (ei jeg har kjent lenge og ikke prøvd meg på.. enda..) fortalte meg at hun og mange andre ser opp til meg fordi jeg tør være meg selv og ikke leve bundet av innbilte sosiale normer og konstruerte normative strukturer. Likevel, hun sier også at det er mange som føler at holdningen min utfordrer etablerte sosiale strukturer fordi jeg snakker fra levra og kanskje da sparker bein under folk som er ganske så nidkjære når det kommer til egen posisjon i den sosiale strukturen. Hun sier at mange er litt redd for meg nemlig fordi jeg gir faen i sosiale strukturer og flokklederskikkelser. Jeg tror jeg vil sitere Jokke her: "... da har du problemer, i følge peanøtthjerneforbundet..." Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg har ikke ordentlig drag... Ikke jeg heller så jeg drar'n sjøl... Lenke til kommentar
AzureDragon Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Det hadde vært lettere å se hva du gjør feil hvis jeg fikk se deg i action :-) men det er noe som skurrer, jeg vet ikke hva det er. Siden du har vært innom sosialdynamikk osv kan jeg ikke skjønne at du ikke har hatt fremskritt. Spesielt siden du faktisk stepper opp og er i state. Kanskje er det det at du ikke helt "are chasing your intentions" HVA vil du? hva hva hva? VIL du ha damen? vel, go go go. hun er din. Stol på følelsen som bærer deg fram. Kanskje er det noe som gjør at du fremstår som littegranne creepy eller rar, som raskt kan fikses på. Er det noen som skjønner hva jeg sier når jeg synes et menneske er litt sterilt, selv om det er utagerende, lever i nuet og sprudlende? Det kommer liksom ingen seksuelle vibber. Hadde jeg skulle tolke dette, ville det vært at h'n ikke lever helt etter sine intentions. H'n vil, men gjør det ikke, selv om h'n er handlende på andre punkt... kanskje er du en sånn type person, jeg vet ikke. Kanskje du ikke er helt i kontakt med din "core", det du innerst VIRKELIG vil ha. aka en litt "steril" person. Jeg kjenner noen som har det sånn. kanskje har du fortsatt noe veldig dumme beliefs om deg selv eller jenter? Bevisstgjør deg selv på dine beliefs. Tingen er at du KAN fikse damer, jeg lover deg. Du har ikke jobbet nok. Lenke til kommentar
muggsopp Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Det hadde vært lettere å se hva du gjør feil hvis jeg fikk se deg i action :-) men det er noe som skurrer, jeg vet ikke hva det er.Siden du har vært innom sosialdynamikk osv kan jeg ikke skjønne at du ikke har hatt fremskritt. Spesielt siden du faktisk stepper opp og er i state. Kanskje er det det at du ikke helt "are chasing your intentions" HVA vil du? hva hva hva? VIL du ha damen? vel, go go go. hun er din. Stol på følelsen som bærer deg fram. Kanskje er det noe som gjør at du fremstår som littegranne creepy eller rar, som raskt kan fikses på. Er det noen som skjønner hva jeg sier når jeg synes et menneske er litt sterilt, selv om det er utagerende, lever i nuet og sprudlende? Det kommer liksom ingen seksuelle vibber. Hadde jeg skulle tolke dette, ville det vært at h'n ikke lever helt etter sine intentions. H'n vil, men gjør det ikke, selv om h'n er handlende på andre punkt... kanskje er du en sånn type person, jeg vet ikke. Kanskje du ikke er helt i kontakt med din "core", det du innerst VIRKELIG vil ha. aka en litt "steril" person. Jeg kjenner noen som har det sånn. kanskje har du fortsatt noe veldig dumme beliefs om deg selv eller jenter? Bevisstgjør deg selv på dine beliefs. Tingen er at du KAN fikse damer, jeg lover deg. Du har ikke jobbet nok. Det er vel det at jeg kanskje ikke fremstår som så seksuelt attraktiv. Og om ejg kan fikse damer? mulig. Om jeg ikke ahr prøvd nok? ta en dag i mine sko, du! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 en ting er å prøve, en annen ting er å prøve så mye at du virker desp, da går det bare nedover. nå vet jeg ikke hvordan du gjør det men, la de komme til deg, kvinnfolk skaper bare kjas og mas. Lenke til kommentar
muggsopp Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 en ting er å prøve, en annen ting er å prøve så mye at du virker desp, da går det bare nedover. nå vet jeg ikke hvordan du gjør det men, la de komme til deg, kvinnfolk skaper bare kjas og mas. Og der har du komemt til samme konklusjon som meg. Det som kommer kommer. Lenke til kommentar
indie Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ikke vær så pessimistisk mann, om du har prøvd har du ikke gjort det riktig, eod. Lenke til kommentar
muggsopp Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Ikke vær så pessimistisk mann, om du har prøvd har du ikke gjort det riktig, eod. Jeg er da aldeles ikke pessimistisk. Jeg har bare innsett at noen har det betydelig lettere enn andre på den arenaen og jeg stiller dessverre der i bakerste rekke. Ikke noe spesielt problem for meg. Det jeg egentlig var ute etter å diskutere var hvorfor det er slik. Ikke hva jeg har gjort feil. Det virker som om norskferdigheter er i manko hos noen, og at andre ikke orker å lese et innlegg grundig. Lenke til kommentar
indie Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg leste hele førsteposten og jeg har hatt flere innlegg her, jeg er fullt klar over at det ikke handler kun om deg. Det er dog ikke slik at noen folk blir født uten draget og uten muligheter for å forbedre tiltrekking av det motsatte kjønn. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Det kan godt hende jeg er på jordet her, men jeg har en tendens til å tenke at når jeg har klart å forbedre meg fra totalt antisosial nerd til at damer forsøker å sjekke meg opp til tross for at de påstår de har kjæreste hjemme så skal du gjøre fette mye feil for å ha null forbedringspotensiale. Men, siden du vil ha et generelt svar... Det som etter min erfaring skiller vinnere fra tapere er en eller flere av følgende faktorer: Vilje til forandring, og til å stå på uansett hva det måtte koste. Personlig forandring og utvikling er vanligvis en langsom prosess, og ikke alle virker å være like villige til å dedikere 1 år and then some på å forbedre seg selv. Selv har jeg brukt snaut tre år på PU og det er først nå jeg har begynt å få noe som kan ligne på brukbare resultater. Har jeg tenkt på å gi opp? Mange ganger, særlig når jeg har problemer jeg ikke klarer å løse innen rimelig tid, men likevel fortsetter jeg å grave. Du vinner eller lærer noe. Mange tar nederlag personlig, og legger seg ned for å grine istedenfor å lære av det og ta med seg erfaringen videre. "Faen, hun avviste meg. Jeg er en udugelig taper som aldri kommer til å få pult!" mot "Hm, hun avviste meg. Vel, kanskje hun hadde en dårlig dag? Kanskje jeg gjorde noe feil? Jeg får forandre X og Y og forsøke igjen." Eksempel - dama i første avsnitt var rimelig pågående til tross for en påstått kjæreste, og det hindret henne heller ikke i å kysse meg da vi sto utenfor baren etter stengetid. Hun likte meg tydeligvis veldig godt, og hadde jeg tatt henne med vekk fra venneflokken er sjansen for at det hadde blitt pulings ganske god. Det var en småsur ting å komme på i etterkant, men man lærer forhåpentligvis til neste gang. Tro at du er en vinner. Tro har faktisk mye med suksessraten å gjøre, da hjernen vår på finurlig vis forsøker å finne bekreftelse i omverdenen på det vi tror på og (mis)tolker opplevelser for å få de til å passe inn i og forsterke verdensbildet man har. Med andre ord, aksepterer du at du ikke har drag og stiller sist i køen så er sjansene så mye større for at du faktisk ender opp sist i køen. Et fint sitat jeg leste en gang - "The one who wins in the end is not the stronger or faster man, it's the one who think he can." Ydmykhet. At man ikke kan alt, at man gjør feil og at andre er bedre kan være vondt å svelge, særlig hvis man har et sterkt ego. Jeg har sett mange som har stått og skallet hue i veggen fordi en eller annen plan etter deres mening skulle virke, og selv etter å ha gått på snørra for 34543. gang prøver de på eksakt samme måte istedenfor å ta et skritt tilbake, se an situasjonen og eventuelt forandre framgangsmåten eller innrømme at de ikke klarer det denne gangen. Ego. Ego kan være en fin ting, men det kan også være veldig ødeleggende. Ego er det som får deg til å ville være annerledes enn andre, bedre og hakket over på rangstigen. Det kan tjene som drivkraft, men det har en stygg tendens til å ville beskytte seg selv og hindre en fra å gjøre ting det oppfatter som "skadelig", som for eksempel å stikke ut nakken og gå bort til ei dame. Som Owen "Tyler Durden" Cook sier i Blueprint Decoded - Det ekte, genuine selv bare er. Ego er fordi <insert ytre årsak>. Identitet og egenverdi. Hvor godt du har definert deg selv og hvor mye verdi du tillegger deg selv er ganske viktig i dette gamet. Et eksempel - er du ute etter "dame" så tar du vel en av de tannløse, gamle tiggerne som tusler rundt i gatene og vifter med en pappkopp? Ikke? Så definer hva du liker, og ikke minst hva du ikke liker. Finn ut hva som virkelig er ditt, hva du har lånt av andre og hva samfunnet har prakket på deg. Når du så har skapt deg en identitet, syns du at du er verdt nok til å fortjene alt du drømmer om? Det var ett av mine store problemer fram til for et par måneder siden - jeg følte ikke jeg var verdt nok til å fortjene alt jeg opplevde, og det var først da jeg begynte å godta meg selv som "player" at ting virkelig begynte å skje. Dessuten, verdien du føler må komme fra deg selv. Verdi fra andre vil smuldre vekk før eller senere, men vissheten om at du er nok verdt i deg selv vil alltid være der. Komfort og å elske seg selv. En vinner er komfortabel i nær sagt en hver situasjon, enten det er å snakke om sex, stå for sine egne meninger eller lage en treretters middag fra bunnen av. Han er også komfortabel med å ikke vite eller ikke strekke til, fordi han som før nevnt vet at ingen kan vite alt. En vinner elsker også seg selv, men ikke på en egoistisk måte. Han elsker seg selv så han kan ha overskudd å gi til andre. Jeg kunne sikkert fortsatt i evigheter, men det hadde bare blitt kverning på detaljer. Mine fire peruvanske nuevos soles. -RH- Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg tror at problemet ligger i at det er alt for mange som overanalyserer personene de kanskje kunne tenke seg å blitt ilag med. Ihvertfall når man kommer litt opp i den alderen, da begynner man å bli skikkelig skeptisk, for da trur du at det skal være sånn og det skal være sånn. Jeg tror at man må tørre å gi litt mere, gi mere av seg selv, og ikke prøve å finne ut alt om den andre uten å gi så mye av seg selv. Jo lengre tid det går jo mer weardo blir man, jo mindre gir man av seg selv, jo mer tenker man og gjør det vanskeligere enn det egentlig er. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 En bruker så det opportunt å gå på person og ikke sak. I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art skal holdes i en høflig og saklig tone. Diskuter anstendig. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden, samt '1' svar på allerede slettet innlegg. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg har lagt merke til den andre tråden din om "kvinner som skal slås til lydighet". Altså, vi lever i 2009. Majoriteten av kvinner i dag ville aldri i verden hatt et slikt forhold. Har du tenkt på at det kanskje er derfor du ikke helt har draget? Skjønner ikke hvorfor man skal slå når man oppnår så mye mer med god kommunikasjon. Det er kanskje noe du burde vurdere å prøve, fremfor å slå. Men hvis du finner ei som villig til å ha et slikt forhold, så fint for deg.. Lenke til kommentar
Gjest roggs Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Kanskje du burde undersøke hva david deangelo har funnet ut angående jenter. han har knekt koden. jeg fikk meg noen a-ha-opplevelser til hvorfor jenter har gjort som de har gjort når jeg leste e-bøkene hans, og har testet og fått bekreftet i ettertid at hans teser stemmer. det hele handler ikke om at du er snill og grei og fin. det handler om å være attraktiv! Lenke til kommentar
muggsopp Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Kanskje du burde undersøke hva david deangelo har funnet ut angående jenter. han har knekt koden. jeg fikk meg noen a-ha-opplevelser til hvorfor jenter har gjort som de har gjort når jeg leste e-bøkene hans, og har testet og fått bekreftet i ettertid at hans teser stemmer. det hele handler ikke om at du er snill og grei og fin. det handler om å være attraktiv! jeg både kjenner DeAngelo personlig, og hans teorier. Fyren har helt rett, og det stemmer at man må være attraktiv og ikke snill og god og myk. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Den var god. Dagens! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå