Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg har ikke ordentlig drag...

Anbefalte innlegg

Prøver du ikke å utvikle deg, da..?

Hehe... godt poeng ;)

Utseende skader selvsagt ikke, men andre ting er vel så viktig for jentene, bl.a. selvtillit og initiativ. Hvis du er feig og ikke tør ta på dama demonstrerer du mangel på begge to. Eller evt. at du ikke er interessert.

Dette har du helt rett i. Dessverre, det er enkelte det ikke funker for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det nekter jeg å tro på, da har man enten ikke prøvd på mange nok forskjellige damer eller rett og slett gjort det på feil måte.

Da får du bare nekte å tro. Jeg utfordrer deg - hvis du er i trondheim noen gang - bevis at jeg tar feil og ikke har prøvd alt.

Lenke til kommentar
de 3 siste svarene på tråden viser jo at folk ikke leser nøye før de svarer. La meg sitere meg selv:

(ps: hvis du har skummet over og tror jeg er ute etter meninger om meg og mine erfaringer, tror jeg du skal lese grundig en gang til)

Jeg er ikke ute etter råd og tips og forklaringer på hva jeg gjør feil. Jeg vil diskutere dette fenomenet på generelt grunnlag.

Videre kan det nevnes at det er de der ute som prøver en hel mannsalder uten å lykkes. Det er disse jeg sikter til -- ikke 20-åringer med lite erfaring og total overflod av giddesløshet hva damejakt angår.

Det er tre ting som skiller vinnere fra tapere. Penger, klåing og penger. Fenomenet er ikke mer mystisk enn det.

Lenke til kommentar
Jupp klå mer og vær generelt mer proaktivt iforhold til kvinnene.

det kan skremme når du plutselig forandrer deg og begynner å klå, folk kjenner deg jo ikke igjen

vær deg selv du, bruk sjarmen din og gi søte komplimenter til jentene. da blir personligheten din hvertfall sett som søt og uskyldig hos jentene. utseendet kan absolutt gjøres no med. skifte klesstil? begynne å trene? alt er opp til deg hva du vil gjøre

Og personligheten blir sett på som uhyre kjedelig...

Lenke til kommentar

Du nevner at du har arr etter hudkreft, er dette noe som du kan få behandling for? Det er trist at det er slik, men jeg tipper at de aller fleste jenter er minst like -om ikke mer- overfladiske enn menn når det kommer til å dømme folk etter utseendet og væremåte.

Lenke til kommentar
Du nevner at du har arr etter hudkreft, er dette noe som du kan få behandling for? Det er trist at det er slik, men jeg tipper at de aller fleste jenter er minst like -om ikke mer- overfladiske enn menn når det kommer til å dømme folk etter utseendet og væremåte.

Er lite jeg kan få som behandling for dette her..

Lenke til kommentar

Er lite jeg kan få som behandling for dette her..

Ærgjerrighet behandler hva som helst. slit deg til makt og penger og du får den dama du peker på. are husk at din posisjon må være til enhver tid minst, helst to, hakk over hennes.

Lenke til kommentar
Og ende opp med en utro gold digger? Er alltids en mulighet. Spørs hvor lykkelig du blir når du vet at hun liker deg mest pga pengene.

Den store majoritet av ale forhold er basert på materielt gods. Forhold er først og fremst business. Det finnes ikke en eneste mann på denne kloden som vil klare å få en kvinne uten merkbart med jordisk gods. Personlighet og utseende er bonuser. Bonuser som betyr mindre og mindre jo mer penger du har. I grunn prostituerer alle kvinner (som er i forhold) seg til en viss grad.

Lenke til kommentar
Den store majoritet av ale forhold er basert på materielt gods. Forhold er først og fremst business. Det finnes ikke en eneste mann på denne kloden som vil klare å få en kvinne uten merkbart med jordisk gods. Personlighet og utseende er bonuser. Bonuser som betyr mindre og mindre jo mer penger du har. I grunn prostituerer alle kvinner (som er i forhold) seg til en viss grad.

wow, har du brent deg? Du virker bitter. Og jeg tror at du tror du har funnet sannheten om kvinner. Men jeg tror du har grundig feil. Og du ser verden med noen triste øyne! Mann, våkne opp, livet er for kort til å være arg.

Trådstarter: Prøv å leve i nået. Seriøst, det har hjulpet meg. Akkurat nå gir jeg faen i alt mulig teknikker og bare sier det jeg har på hjernen og uttrykker det jeg føler. Funker det? Javisst funker det, i feel alive, folk lytter til meg, folk tror på meg. Fordi jeg tror på meg selv! Gjør du en handling i nået, vil det fungere.

Hopp rett i det! Hopp rett i situasjonen. Hva er grunnen til at vi går ut av state og blir introverte? Jo, fordi vi ikke gjør det vi føler for å gjøre. Så gjør det du føler for å gjøre! Eller uttrykk deg i det minste på en eller annen måte. Da kommer du i "state" og alt flyter. Lover deg, du har ikke prøvd hardt nok.

lykke til :-)

Lenke til kommentar
Må du reise til utlandet så kan jeg se at det fort blir komplisert... Men stemmer det at du mener at utseendet ditt er din største hindring? Uansett hva du gjør så nytter det ikke?

Det stemmer nok dessverre. Men misforstå meg rett -- å gå singel resten av livet er ikke noe problem eller hindring for min del. Selv jeg har drømmer jeg vil realisere, og om jeg er singel har jeg større mulighet for å realisere disse, men det er også slik at ønsket om en partner begynner å gnage litt på sene høstkvelder foran peisen, eller på sene ettermiddagsturer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...