Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg har ikke ordentlig drag...

Anbefalte innlegg

Sitter her og tenker tilbake på en del småting som har passert med tiden, og det er en ting som sitter igjen som et lite spørsmålstegn.

I dag ser vi jo haugevis av bøker, teorier, kurs, seminar, og gud vet hva i helsike som ikke eksisterer av materiale og tilbud innen "bli attraktiv for det motsatte kjønn"-materien. Det er kjempebra i og for seg at folk vil dele sine teorier og suksessoppskrifter, men dessverre er det noen av oss det bare ikke fungerer på, og dessverre er det slik at noen ikke har annet valg enn å ta seg til takke med det andre ikke vil ha eller å gå singel til de går for førstenevnte alternativ. Jeg snakker her om å finne en partner som man synes er både emosjonelt og fysisk tiltrekkende. Jeg skal ikke skryte på meg å være noen Don Juan, eller at dette dreier seg om en kompis; dette er nok en smule personlig, og ja, det dreier seg om meg.

I retrospektiv har jeg mange interessante, tragiske, hysterisk humoristiske, og totalt ubeskrivelige erfaringer fra kjærlighetslivet. Noen er til å grine av, og andre kan man le seg ihjel av. Dessverre har alle en fellesnevner, og det er at det er oftest en manglende gjensidighet i engasjement i det forskjellige forholdene, og dessverre er jeg representert på feil side i statistikken. Det jeg sitter igjen med, er en følelse av å konstant ikke strekke til; enten er det overfladiske filledetaljer, andre like ubetydelige filledetaljer, eller det at jeg kanskje ikke er et mainstream-menneske og er meg selv på godt og vondt.

En del av disse ovennevnte erfaringene har også vært havarisjekking, cocky & funny, og alle disse egoboost teoriene til mange folk, og felles for alle er at jeg ha fått mye å flire av, men har fremdeles like lite hell på kjærlighetsfronten. Jeg blir kjent med mange jenter, men det koker bare borti i kål eller vennefella gang etter gang, og jeg begynner å bli ganske markant lei av å bare ha venner.

Jeg har i grunn akseptert og kommet til fred med at jeg rett og slett ikke har drag eller er brukbart kjærestemateriale, men jeg er fremdeles nysgjerrig på hvorfor og ikke minst hva det er som gjør det slik at enkelte mennesker må stille i siste rekke mens de har følelsen av at alle rundt en får i pose og sekk.

Hva tror dere?

(ps: hvis du har skummet over og tror jeg er ute etter meninger om meg og mine erfaringer, tror jeg du skal lese grundig en gang til)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er ikke en spesifikk gruppe, men allmenheten generelt ser ike under overflaten, vi har alle en tendens til å være sånn. årsaken er vel kanskje fordi vi ser overflaten og tenker oida, og går for den personen, for å si det sånn. andre er vel mer frampå og går rett på sak også, selv om det kanskje ikke funker i det lengre løp, men ikke vet jeg hva folk er ute etter.

Lenke til kommentar
...men jeg er fremdeles nysgjerrig på hvorfor og ikke minst hva det er som gjør det slik at enkelte mennesker må stille i siste rekke mens de har følelsen av at alle rundt en får i pose og sekk.

...

Det er gansk enkelt for de dere stiller dere i en rekke og venter på å få utdelt. Det er flere menn enn kvinner i verden, så her må det jobbes for å få seg noe. Kansje du må spørre femti damer før du får napp, men prøv, prøv og prøv igjen.. eneste som funker.

Lenke til kommentar

de 3 siste svarene på tråden viser jo at folk ikke leser nøye før de svarer. La meg sitere meg selv:

(ps: hvis du har skummet over og tror jeg er ute etter meninger om meg og mine erfaringer, tror jeg du skal lese grundig en gang til)

Jeg er ikke ute etter råd og tips og forklaringer på hva jeg gjør feil. Jeg vil diskutere dette fenomenet på generelt grunnlag.

Videre kan det nevnes at det er de der ute som prøver en hel mannsalder uten å lykkes. Det er disse jeg sikter til -- ikke 20-åringer med lite erfaring og total overflod av giddesløshet hva damejakt angår.

Lenke til kommentar
det er ikke en spesifikk gruppe, men allmenheten generelt ser ike under overflaten, vi har alle en tendens til å være sånn. årsaken er vel kanskje fordi vi ser overflaten og tenker oida, og går for den personen, for å si det sånn. andre er vel mer frampå og går rett på sak også, selv om det kanskje ikke funker i det lengre løp, men ikke vet jeg hva folk er ute etter.

Godt poeng. Det er ofte vi ser eksempler på dette. Dette bringer jo opp et halvveis off-topic tema, men som alikevel er litt relevant for denne tråden -- nemlig hvorfor det er ansett som fy-fy å bli kjent med et menneske før man innleder et følelsesmessig forhold til ham/henne.

Synes det er bemerkelsesverdig få gode innlegg her så langt.

Lenke til kommentar

Om du ender opp som venn så har du nok ikke brukt KINO godt nok (regner med du vet hva det er). Har du også forandra deg fysisk? Bygd opp et bra inner game og utstråler selvtillitt? Kledd deg på nytt så du ikke føler du henger igjen i ditt gamle jeg? Er mye som skal til, øving, fremgang, crashing, tenking, osv. Men alt i håp om at en dag så skal det være verdt det :)

Lenke til kommentar

Jeg har tilgode å kjenne en person som har prøvd alt av det som eksisterer av sjekkeråd, og hvordan tiltrekke det motsatte kjønn som kan med hånden på hjertet si at han har virkelig, VIRKELIG gått inn for å gjøre noe med det, men fortsatt så har han ikke draget.

Jeg sier ikke dette fordi jeg tror du skal ha synspunkter om din situasjon, men generelt sett. Alle kan bli kjærestemateriale om man møter den rette jenta og er flink med jenter, klarer å tiltrekke henne, etc.

Lenke til kommentar
Jeg sier ikke dette fordi jeg tror du skal ha synspunkter om din situasjon, men generelt sett. Alle kan bli kjærestemateriale om man møter den rette jenta og er flink med jenter, klarer å tiltrekke henne, etc.

Dette har du helt rett i. Jeg har prøvd det meste, om ikke alt som jeg vet om. Vet ikke om det er alt, men etter en hel del prøving og feiling begynner man å bli lei av å så den samme regla opplest og vedtatt hver gang man går lei.

Lenke til kommentar
etter en hel del prøving og feiling begynner man å bli lei av å så den samme regla opplest og vedtatt hver gang man går lei.

Prøving og feiling? Merker du ingen resultater i det hele tatt? Skal mye til å bli flink med damer på et par uker, så det står mye på vilja her

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Jupp klå mer og vær generelt mer proaktivt iforhold til kvinnene.

det kan skremme når du plutselig forandrer deg og begynner å klå, folk kjenner deg jo ikke igjen

vær deg selv du, bruk sjarmen din og gi søte komplimenter til jentene. da blir personligheten din hvertfall sett som søt og uskyldig hos jentene. utseendet kan absolutt gjøres no med. skifte klesstil? begynne å trene? alt er opp til deg hva du vil gjøre

Lenke til kommentar
År uten fremgang? Prøv å få deg en wing, kan hende du gjør alt feil :\

Det er fullt mulig, men jeg har mine grunner til å tro at det ikke er så ille at jeg gjør alt feil. saken med dette er at noen mennesker vil alltid være utilstrekkelige på dette området, og jeg er nok en av de.

Lenke til kommentar
det kan skremme når du plutselig forandrer deg og begynner å klå, folk kjenner deg jo ikke igjen

Amen!

vær deg selv du, bruk sjarmen din og gi søte komplimenter til jentene. da blir personligheten din hvertfall sett som søt og uskyldig hos jentene. utseendet kan absolutt gjøres no med. skifte klesstil? begynne å trene? alt er opp til deg hva du vil gjøre

Jeg trener 5 dager i uka, og kler meg skikkelig og stilfullt (stil, ikke jappete). Utseendet ellers er det litt verre å gjøre noe med. Har hatt hudkreft for en tid tilbake, og har mange ganske så synlige og til tider skremmende arr etter dette som er synlige med mindre jeg begynner å gå i burka... Har faktisk fått kommentarer på disse arrene som går i retning av at det er til hinder for meg.

Lenke til kommentar

Amen!

Prøver du ikke å utvikle deg, da..?

Jeg trener 5 dager i uka, og kler meg skikkelig og stilfullt (stil, ikke jappete). Utseendet ellers er det litt verre å gjøre noe med. Har hatt hudkreft for en tid tilbake, og har mange ganske så synlige og til tider skremmende arr etter dette som er synlige med mindre jeg begynner å gå i burka... Har faktisk fått kommentarer på disse arrene som går i retning av at det er til hinder for meg.

Utseende skader selvsagt ikke, men andre ting er vel så viktig for jentene, bl.a. selvtillit og initiativ. Hvis du er feig og ikke tør ta på dama demonstrerer du mangel på begge to. Eller evt. at du ikke er interessert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...