Samegerilja Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Har i det siste hatt mye problemer med Western Digital 1 Terrabit usb harddisk. Ofte vises ikke harddisken på datamaskinen. Men når jeg først får koblet den til, stopper pcn å fungere. Har tidligere sletta alt som er på harddisken, og prøvd å formatere, men det tar 5 timer å formatere 1%. Noen som har noen gode forslag på hva det kan være? Hvis det er noe til hjelp, stanser lyset på harddisken oppe, normalt "blinker" harddisklyset. Trekker jeg ut Usb kabelen, så fungerer pcn som normalt igjen. Den "løser" seg opp..... Har Windows Vista Takk for alle gode forslag Endret 10. november 2008 av Samegerilja Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fungerer din eksterne disk bedre på andre maskiner? Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Den finner den på en annen bærbar jeg har (alle gangene), men på den jeg sitter på finner den av og til. Den vises, men den stopper all prosess på maskinen hvis jeg prøver å formatere den. Kan det være selve harddisken som har tatt kvelden? Endret 11. november 2008 av Samegerilja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå