haarod Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Jeg tenkte vi kunne prøve å lage en tråd for oss som er under 20 år, men som også har lyst på noen digge drinker. Kriteriene for en drink er at alle varene må inneholde maks 22% alkohol, slik at vi som er under 20 år kan kjøpe de på polet. Jeg kan starte med en enkel drink: 50/50 med Malibu (hvit flaske) og Melk Anbefales dog ikke for mye av den. Her er noen andre tråder med tips (for alle): Tips til drikk, med alkohol, for oss som trenger noe nytt Drinktråden! Endret 10. november 2008 av haarod Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Du har jo vin med appelsinjuice. Smaker faktisk ikke så ille Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Du har jo vin med appelsinjuice. Smaker faktisk ikke så ille Trodde man skulle nyte vin rent jeg. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Vin smaker så jævlig at man må blande det ut med noe. Vin i seg selv er for meg brekkmiddel, blanda ut med appelsinjuice blir det bare verre. Men godt smaker det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Du har jo vin med appelsinjuice. Smaker faktisk ikke så ille Du drikk vin berre for å bli full, med andre ord? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg drikker ikke vin bare for å bli full, men de gangene jeg drikker det er jeg som oftest full fra før av. Klarer ikke å kose meg med vin, derfor drikker jeg vin kun som siste utvei. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 La oss prøve å komme inn på topic igjen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Malibu med en litt syrlig ananasjuice er også veldig godt Ellers så kan man jo gjøre det så enkelt at man kjøper frost og slenger noen isbiter oppi. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Vin smaker så jævlig at man må blande det ut med noe. Vin i seg selv er for meg brekkmiddel, blanda ut med appelsinjuice blir det bare verre. Men godt smaker det! er jo ikke no % igjen hvis du begynner å blande ut vin, selv om du har smakt no vin som smaker dritt så er det langt fra alt som smaker fælt, selv kan jeg ikke fordra rødvin og enkelte typer rosè, men hvitvin synts jeg ikke er så dumt, såfremt den ikke er altfor tørr edit: Vanlig Asti musserende er ett greit valg Endret 14. november 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Av raudvin pleier eg å drikke Paul Mason. Lite garvesyra er fint. Der i mot er Black Tower ein lett og fin, kvit "festivalvin" som egnar seg fint på sommaren. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Vin smaker så jævlig at man må blande det ut med noe. Vin i seg selv er for meg brekkmiddel, blanda ut med appelsinjuice blir det bare verre. Men godt smaker det! er jo ikke no % igjen hvis du begynner å blande ut vin ? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 hva skjønte du ikke med det? rein vodka smeller det mer enn drinker... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (...) Kriteriene for en drink er at alle varene må inneholde maks 22% alkohol, slik at vi som er under 20 år kan kjøpe de på polet. (...)rein vodka smeller det mer enn drinker... Odd Ball: OC-Racing meinte vel at det ikkje er nokon vits i å blande ut vin, då det gjer ein lavare alkoholprosent, noko som tydeligvis betydde mykje for han. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) faktisk ikke, men når folk blander ut vin med appelsinjuice, bare for å drikke mye av det, så ser jeg egnetlig ikke grunnen til å blande ut vinen når han skal bli full på det, når vin faktisk ikke smaker så ille, er 1000vis av viner på markedet, tviler på at han har smakt alle edit: grunnen til at jeg tok med rein vodka var for å illutsrere, har jeg laget drinktips med vodka? nei, så bare legg det ifra da Endret 15. november 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ser poenga dine, OC-Racing. Dei var berre gjerne litt dårleg formulert, noko som fekk meg til å "blingse" litt. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Å blande ut en alkoholholdig drikk med en ikke-alkoholholdig drikk gjør den ikke noe svakere i alkoholprosent. 0,5 l øl med 3,5% alkohol har akkurat like mye alkohol hvis du har oppi 0,5 l vann. Endret 15. november 2008 av Odd Ball Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Det gjør den vel svakere i alkoholprosent? Poenget blir vel at mengden alkohol er den samme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Svakare i alkoholprosent i forhold til mengda drikke den er blanda inn i, eller? Endret 15. november 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Si at man har en liter 100% sprit (vet at det ikke finnes i virkeligheten, men for enkelhetens skyld) og en liter blandevann. Hvis du blander dem sammen har du fremdeles en liter sprit, samtidig som du har to liter 50 % "blandings". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå