Gå til innhold

Drinktråden v.2 - For oss under 20!

haarod

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte vi kunne prøve å lage en tråd for oss som er under 20 år, men som også har lyst på noen digge drinker. Kriteriene for en drink er at alle varene må inneholde maks 22% alkohol, slik at vi som er under 20 år kan kjøpe de på polet.

Jeg kan starte med en enkel drink:

50/50 med Malibu (hvit flaske) og Melk

Anbefales dog ikke for mye av den.

Her er noen andre tråder med tips (for alle):

Tips til drikk, med alkohol, for oss som trenger noe nytt

Drinktråden!

Endret av haarod
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vin smaker så jævlig at man må blande det ut med noe. Vin i seg selv er for meg brekkmiddel, blanda ut med appelsinjuice blir det bare verre. :p Men godt smaker det!

er jo ikke no % igjen hvis du begynner å blande ut vin, selv om du har smakt no vin som smaker dritt så er det langt fra alt som smaker fælt, selv kan jeg ikke fordra rødvin og enkelte typer rosè, men hvitvin synts jeg ikke er så dumt, såfremt den ikke er altfor tørr

edit: Vanlig Asti musserende er ett greit valg

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Av raudvin pleier eg å drikke Paul Mason. Lite garvesyra er fint. :)

Der i mot er Black Tower ein lett og fin, kvit "festivalvin" som egnar seg fint på sommaren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
(...) Kriteriene for en drink er at alle varene må inneholde maks 22% alkohol, slik at vi som er under 20 år kan kjøpe de på polet.
(...)

rein vodka smeller det mer enn drinker...

:roll:

Odd Ball:

OC-Racing meinte vel at det ikkje er nokon vits i å blande ut vin, då det gjer ein lavare alkoholprosent, noko som tydeligvis betydde mykje for han.

Lenke til kommentar

faktisk ikke, men når folk blander ut vin med appelsinjuice, bare for å drikke mye av det, så ser jeg egnetlig ikke grunnen til å blande ut vinen når han skal bli full på det, når vin faktisk ikke smaker så ille, er 1000vis av viner på markedet, tviler på at han har smakt alle

edit: grunnen til at jeg tok med rein vodka var for å illutsrere, har jeg laget drinktips med vodka? nei, så bare legg det ifra da

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...