Beinet1 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hei, Jeg er på jakt etter et 32" Flat tv til en fornuftig pris. Kjøper klart ikke det billigste på markedet men noe et sted midt i mellom. Har dere noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Er dette noe å samle på? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=350117 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg er hvertfall fornøyd med den TVen, selv om jeg bare bruker den til spilling og en sjelden gang en film. Forøvrig koster den 3995,- på Elkjøp. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Kjøp heller denne klart den beste 32 i din prisklasse. https://prisguiden.no/product.php?product_id=94992 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Vil du ikke heller ha en til 2999 ? Denne eier Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 De aller billigste lcd modellene leverer mer eller mindre det du betaler for. Hvis du skal bruke skjermen til HD, eller spill materiale så behøver du ikke å være så innmari kresen, men hvis du skal ha en flerbrukstv og ikke minst en tv som takler standard tv signaler så burde du betale litt for det. Jadajada foreslår PG3000 og dette er en bra tv til en lav pris og du kommer neppe til å grine over den. En annen tv du kan sjekke ut er rett og slett LG's minste plasma skjerm, nemlig 32PG6000 som trolig er den beste 32" på markedet. JVC har også kommet med en del gode modeller i år som absolutt er verd titten. Soundgarden i Oslo har en hel vegg av dem:). Ved kjøp av lcd så lønner det seg faktisk å kjøpe de kjente merkene. De som leverer mest er de som utvikler mest og det er stor konkuranse om de beste tv-ene til den laveste prisen. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 En fornuftig 32", for ikke å si snusfornuftig, er Tatung. Jeg har fjorårets modell. Den imponerer verken naboen, merkefriker eller gearheads, den viser bare bilder i en kvalitet man forventer av dyrere TV-er, og er også den første TV-en jeg har hatt hvor jeg synes lyden er så god at jeg sjelden skur på stereoen for å kjøre TV-lyden gjennom det. Jeg har nylig hatt en runde i diverse butikker og sett på TV-er, og synes den fortsatt er like fullt på høyde med andre merker som den var da jeg kjøpte den for et år siden. Men, dette er subjektivt, og jeg vil også anbefale deg å se litt i butikker for å finne ut hva du liker. Ikke minst LG-ene som er anbefalt her kan være vel verdt å vurdere, mens om du vurderer Samsung, kan det være verdt å gå opp fra en modell med A3 i modellnavnet til A4 (eller A5, A6 osv, jo høyere tall, jo mer avansert og påskostet). Samsung lager både budsjett-TV-er som ikke er spesielt gode, og svært gode TV-er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå