DataFjotten Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Som topic sier, noen som har erfaring med disse merkene? Evt. hjemmeside? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Henger meg på denne.. Kjøpte akkurat en GAS 12'' på harrytur i sverige.. Lurer da på forsterkervalg. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 GAS er billig saker, og spiller deretter... PLS forsterker?? Har vært bortimye rart, men pls var nytt for meg... Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 GAS er billig saker, og spiller deretter... PLS forsterker?? Har vært bortimye rart, men pls var nytt for meg... Kan ta et bilde av forsterkeren og legge ut her Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ja, det kan du jo, men ta da bilde av innmaten... hvordan den ser ut på utsiden, har lite å si Hvor stor(e) sikkringer har den? Lenke til kommentar
DataFjotten Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Ja, det kan du jo, men ta da bilde av innmaten... hvordan den ser ut på utsiden, har lite å si Hvor stor(e) sikkringer har den? Skal se hva jeg kan få til. Det er 3x30A, altså 90 ampere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå