Axl91 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Hei, laptopen min har streika og jeg skulle ta Packard Bell sin gjennoppretting. Så går alt fint og det står vent litt, tar en stund så jeg drar ut. 4 timer senere kommmer jeg hjem og pcen min er blitt skrudd av fordi den bråkte så mye... Problemet er at jeg har lånt en vista cd og starta installasjonen, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få lastet inn drivere, har jo ingen! de er slettet fra HD og fulgte ikke med noen CD, tokk ingen kopi av de heller.. Hva gjør jeg? takker for alle svare Endret 10. november 2008 av Axl91 Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Driverne ligger alltids ute på nettet. Bare google eller noe sånt.. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) ja, men den leter etter drivere for harddisken, så søker jeg det opp på internett så får jeg beskjed om drivere til HovedKortet. Irriterende. Hvordan finner jeg ut hva hovedkortet mitt er uten noen manual og opprativsystem? edit: Glemte og legge til at jeg også fikk beskjed om at driverne skulle være i opprativsystemet/CD'en men OpprativsystemCD'en krever driver til HD... Endret 10. november 2008 av Axl91 Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvis du finner ut hva maskinen heter og hvilken betegnelse den har er det lett og finne drivere. Asus-Hp-Dell-osv... (Min maskin er en - HP Pavillion dv7-1095) Drivere til HD ligger på cd plata til Vista og de behøver du ikke søke etter, men du trenger en chipset driver for hovedkortet. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Jeg fikk det til, var en mennesklig feil her:P Tabben i første omgang var vel at dataen ble skrudd av under innstallasjonen. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har ikke packard/bell en egen partisjon med filer for systemoppretting, du skal evt. kunne velge denne under oppstart. Du trenger ikke en cd med vista osv da. Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Vel som nevnt så ble det fakketopp når dataen ble skrudd av, er jo ikke idiotbackup også, selv om det burde vært det;) Men ser ut til og fikse seg nå. Takk for all bidrag Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Du får beskjed i oppstart av maskinen om å trykke på en tast for systemgjenomoppretting. Se godt etter når maskinen starter, resten skal gå fort hvis systemopprettings partisjonen er der forsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå