Amatus Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Jeg fant altså ingen "introduksjonstråd" på dette forumet, så tenkte jeg likesågodt kunne opprette en selv...! I hvert fall... Jeg er da av den maskuline arten (mer eller mindre), jeg befinner meg på planeten jorden (for tiden) og er et vanlig tenkende menneske, slik som nicket mitt indikerer. Jeg er ivrig etter å dele mine funn og tanker om livet og ikke minst meningen med livet, med andre mennesker, ettersom jeg får mye ut av slik tankeformidling samt hvordan andre mennesker resonnerer. Jeg har to bein som for det meste er plantet godt på jordoverflaten (med tanke på de få gangene jeg faktisk ikke småløper fra A til B). Jeg liker å skrive og formidle følelser og tanker via musikk, språk, bilder, jeg er dog ingen skribent, musiker eller fotograf... I fritiden driver jeg for det meste med musikk/sang, tegning, Photoshop, fotografering, Bibellesning, soving, spising og dobesøk, samt alle de andre livsnødvendige sysler for å holde seg i levende live inntil videre. Jeg er født og har bodd i Texas i fem år, men bor nå på Østlandet i Norge. Jeg er som regel munter og glad av meg, men det er ikke til å unngå - spesielt ikke i denne fasen av livet - de brått skiftende følelser og tilstander, en gang i blant. Jeg er kanskje litt småsnodig, men det de fleste oppdager omsider at jeg kanskje ikke er så farlig allikevel når de først har fått anledning til å utveksle et par ord med denne duden. Dermed har jeg ikke mer jeg skulle ha sagt inntil videre. Er det noen spørsmål, så er de mer enn velkomne, bare de ikke omhandler navn, utseende eller muskelmasse i kilogram. Så da gjenstår det bare for meg å sitere emnet for denne tråden: Hvem er DU?! :!: Endret 10. november 2008 av Mennesket Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Du finner en slik tråd her, der kan du fortelle hvem du er. PS: Signaturen din kan maksimalt inneholde en lengde på 4 linjer. Så hvit jeg kan se inneholder din 15 Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Ok, takk for link! Stort forum, det her... =) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Tar en stund og bli kjent med alle hovedforum og underforum Men velkommen til forumet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå