96 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 -Jeg lagrer ingen ting på C: men plutselig var den full, har ikke følgt så mye med på plassen når jeg har installert programmer. Men lurer på om noen programmer lagrer ting der som jeg ikke er klar over?? -Har windows på c: som er 25gig. Nå har jeg bare 1,3gig ledig plass er det lite? Blir for lite plass til windows og andre programmer til og jobbe på og ting går tregere? Eller har det ikke noe og si når paging fila er anbefalt størrelse? -Lightroom ga beskjed om at det trengte mer virtuelt minne. Hadde bare ca.2000mb og forandra paging fila da til 3500mb. Som er litt mer en windows anbefalte. Hadde ikke mer plass på C: så lagte den på annen partisjon. Har det noe å si? Prøver nå og gå inn på change i virual memory men kommer ikke inn, får opp en feilmelding: "runtime error!, program: C:\windows\system32\mmc.exe, abnormal program termination" hva tyder det på? -Skal installer vista 64bit og kjøre dual boot hvor stor plass bør jeg ha på partisjonen til vista da, er 50gig nokk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå