terjako Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvilke av disse 2 kjøleelementene ville dere brukt på en liten chip? skal ha termisk pasta imellom... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg tror ikke du ville ha merket enorm forskjell mellom de to, men jeg ville gått for den med "ribber".. altså den til venstre Grunn? Fordi jeg tror at ribbene vil klare og fordele varmen bedre, og ikke spre den utover hele blokken! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg ville ha brukt den med ribber. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) ribber, mer areal å bli kvitt varmen på Grunn? Fordi jeg tror at ribbene vil klare og fordele varmen bedre, og ikke spre den utover hele blokken! forskjellen på å spre og fordele er? Endret 11. november 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Løser fra seg varmen bedre? Som sagt noe jeg ikke er helt 100% sikker på, men jeg ville ha brukt den med ribber Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det er letter å kjøle ned den med ribber. Tynnere "biter" er lettere å kjøle ned tykke. Lenke til kommentar
123Lars Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er nok enig med dem fleste her. Bruk den med ribber, vil tru at den kjøler bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå