Gå til innhold

sett opp din ønskeliste av spillere til din favorittklubb

Anbefalte innlegg

Tippeligaen 2009 starter allerede 15.Mars men har du noen spesielle realistiske ønsker om hvem du vil ha til din favorittklubb, eller trener visst klubben står uten det(Brann og Start f.eks).

Min ønskeliste:

IK START

Laget trenger gode vinger og kanskje noen på den sentrale midtbanen viss de skal hevde seg neste sesong, og en ganske god trener i tillegg.

Inn:

Mons Ivar Mjelde(Trener): En mann som har jobbet flere år i Brann og fikk dem til et etterlengtet seriegull, dette mener jeg han kan gjøre med Start også viss man gir han tid.

Bård Borgersen (som trener): Bård har tatt trenerkurs og er en 100% Startmann, og kan gjøre en god figur som trener.

Espen Johnsen (keeper): En ekte Startgutt som sier at han vil ta keeperplassen i Rosenborg, men jeg tviler han klarer det. Så hvorfor ikke hente han tilbake til sørlandet der han hører hjemme?

Tomasz Sokolowski (midtbane): En av de største profilene i Tippeligaen som forsterker midtbanen sterkt.

Andre Hanssen (midtbane): Sliter med spillertid i Heerenveen og vil hjem til Norge, jeg mener han har kvalitet nok til å spille for Start.

Aaron Doran (spiss): Unggutt som jeg gjerne ville hatt på lån i klubben, han har en stor fremtid og vil isåfall være mest aktuell som lån.

Ali Karimi (midtbane): Er vel en av asias største profiler med fortid fra Bayern Munchen, men når OB klarer å skaffe Eric Djemba-Djemba så burde vel Start klare såpass.

Petter Ingelsten (spiss): Greit nok at Rosenborg vil ha han, men jeg ville gjerne sett han i en gul og flott Startdrakt.

Ut:

Avni Pepa, Johannes Hardarson, Srdjan Radonjic, Rune Nilssen, Lars Martin Engedal: Alle disse trenger ikke Start viss noen av ønskene blir oppfylt.

Dette gir følgende første ellever:

Johnsen

Freeman-Goodson-Ygor-Branovic

Karimi-Sokolowski-Hanssen-Bolano

Ingelsten-Årst

Benk:

Høie

Mathisen

Owello

Kleiven

Khailili/Doran

Endret av samebror
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ALTA IF

Inn:

Trond Fredrik Ludvigsen - Har slitt i Tippeligaen siden overgangen til Brann, ett eller to år i Alta skader han ikke, pluss at han opprinnelig er Alta gutt.

Mohammed Ahamed - Spiss fra Tromsdalen som jeg tror hadde passet inn i Alta sin 4-3-3 formasjon.

Harrison Afful - Venstreback fra Ghana som har vært på prøvespill i Tippeliga klubber, men har ikke fått kontrakt. Hvorfor ikke stille seg ut i Alta gjennom godt spill, ny venstreback trenges. Og Alta har Aziz som kan få han til å trives i byen.

Ruben Yttergaard Jenssen - Har enda ikke slått til i TIL til tross for hans enorme talent. Ett år i Alta kan kanskje være bra for gutten.

Ut:

Ole Mekvik Ulvestad - Fikk ikke spillertid denne sesongen, får neppe det til sesongen heller.

Jon Steinar Eriksen - Ble hentet inn, men med engang sendt på lån til Bossekop. Unødvendig kjøp altså.

Ellever:

Vilmunen

Overvik-Zurak-Needham-Afful

R.Y.Jenssen-M.Andersen-A.Softic

M.Ahamed-V.Braaten-T.Ludvigsen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...