Gå til innhold

Zac Efron i Pirates of The Caribbean 4

Siege

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er jo avkreftet.

Vil det si at han ikke skal være med alikevel?

Nå har vi allerede en tråd om dette da.

Jeg søkte ette lignende tråd men fant ingen andre tråder om det.

Gammelt nytt, men tro meg, Zac Efron kommer til å bli det minste av problemer i en 4'er hvis serien fortsetter slik den gjør nå. Synes folk stort sett henger seg for mye opp i casting når de skal spekulere i om en film blir bra eller ikke.

Casting har jo en del å si. Zac er ikke noen bra skuespiller, og skal rett fra High School Musical til en Pirates of The Carribean film. Det går liksom ikke helt overens.

Lenke til kommentar
Dette er jo avkreftet.

Vil det si at han ikke skal være med alikevel?

Nå har vi allerede en tråd om dette da.

Jeg søkte ette lignende tråd men fant ingen andre tråder om det.

Gammelt nytt, men tro meg, Zac Efron kommer til å bli det minste av problemer i en 4'er hvis serien fortsetter slik den gjør nå. Synes folk stort sett henger seg for mye opp i casting når de skal spekulere i om en film blir bra eller ikke.

Casting har jo en del å si. Zac er ikke noen bra skuespiller, og skal rett fra High School Musical til en Pirates of The Carribean film. Det går liksom ikke helt overens.

Jeg liker egentlig Pirates of the Caribbean veldig godt, jeg. Men hvorfor skal de ha en FIRRER i det hele tatt?? Jeg er LEI av Disney som bare lager oppfølgere etter oppfølgere som blir dårligere for hver gang, BARE for å tjene penger. Som om ikke DE er rike nok fra før av, liksom..

Uansett.. Om Zac Efron er med eller ikke, har vel kanskje ikke så mye å si, men jeg syns i grunnen det kan bli ganske interressant å se hva han kan gjøre der.. Selvom jeg egentlig ikke syns han har noe der å gjøre, kan det jo hende jeg blir veldig positivt overrasket. Og når han er med, er det TRE kjekkinger å se på, ikke bare to. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Pirate School Musical? Det kan jo bli interessant... :p

Det hadde definitivt blitt noe festlig opplegg, med mindre den hadde vært tilrettelagt for ungene som digger High School.

Tidligere var jeg av oppfatningen at filmene ble bare bedre og bedre, men nå etter en del reflektering, så synes jeg at nr.1 står alene og de to neste filmene blir mer som spin-off etterfølgere av seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...