SuperSkunk Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Tror dere at Obama gjør sånn at man kan komme inn i USA med prikk på rullebladet for cannabis?? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Tror dere at Obama gjør sånn at man kan komme inn i USA med prikk på rullebladet for cannabis?? Tviler på at han kommer til å endre reglene for visum. Har du prøvd å ta kontakt med den amerikanske ambassaden? Søker du visum, og kun har noe småpirk på rullebladet så pleier det ikke å være noe problem, spesielt ikke hvis det er noen år siden. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Åja.. Jeg har ikke noen prikker på rullebladet, og har ikke tenkt meg til usa. Men jeg tenkte på hvis jeg skulle til usa, men ikke fikk visum bare fordi jeg hadde røket litt hasj i ungdomstia.. Dett hadde vært litt kjipt. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvis en av dine foreldre er eller var kommunist, vil du ikke få slippe inn i USA. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 På vanlig ferievisum slipper vel de fleste inn, med mindre du har vært straffet for grov kriminalitet av typen grov vold, ran, "terrorisme", grove narkodommer etc. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Åh, niice! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hva mener du med prikk i rullebladet? Forelegg? Forenklet forelegg? Betinget fengsel? Ubetinget fengsel? Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Hvis du blir tatt for å kjøpe hasj. Er ikke sikker på hva slags dom du kan få.. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Tror det kommmer ann på humøret til han som pågriper deg. Har hørt flere historier når det gjelder det området. Men det vanligste er at politiet gir deg en heftig bot, men er du uheldig blir det kanskje noen dager i fengsel. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hvordan ser en "Hasjprikk" ut?? Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Tatt for å kjøpe hasj, eller noe sånt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå