Gå til innhold

Pentax diskusjonstråd: Tråden for digitale Pentaxianere.

Anbefalte innlegg

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Fikk endelig kjøpt meg Pentax K-3 III i dag. Med helt nytt menysystem med touch-skjerm blir det litt å sette seg inn i, men tror det blir bra. 

Jeg har både K-3 og K-3 II fra før av. litt usikker på om jeg skal selge det eldste eller få det bygget om til et IR-kamera.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg vet ikke om du har nevnt det andre steder i forumet, men det var litt sjokk å lese at du har vært innlagt på sykehus, så lenge at det må ha vært noe veldig alvorlig. Jeg håper først og fremst du kom forholdsvis godt ut av det og er med oss fortsatt. Det høres ut som du er på bedringens vei. Godt er det!

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har nevnt det såvidt i andre deler av forumet i form av små drypp. For cirka et år siden fikk jeg en infeksjon av kjøttetende streptokokker i halsen med påfølgende blodforgiftning da jeg var på ferie med kjøresten. Jeg dro rett til fastlegen da jeg kom hjem. Hun sendte meg rett til Drammen sykehus som sendte meg videre til Rikshospitalet med luftambulanse da det var det eneste sykehuset i Norge som kunne ta den type operasjoner. Jeg var i kunstig koma i cirka 6 uker og hadde 10-12 operasjoner i halsen. Kirurgen sop opererte var mer opptatt av å redde liv enn at han skulle komme til å skade nerver, men heldvis fungerer tungen og svelget nogenlukde ok. Nerven som styrer høyre side av strupelokket er litt skadet, så det vil antageligvis aldri fungere slik det gjorde før. Daa jeg ble tatt ut av kunstig koma ble jeg sendt til Drammen sykehus igjen hvor jeg startet med å være en måned på intensiven. Så ble jeg flyttet til sengepost i en måned mens de prøvde å få meg inn på Sunnaas. Jeg ble endelig sendt dit i begynnelsen av desember og ble skrevet ut fra Sunnaas i midten av april. Jeg går fremdeles til logoped og det tar cirka et år til før jeg er tilbake i cirka samme form som før. Jeg har skrevet et litt lengre innlegg om det i denne posten på LinkedIn, som jeg tror skal være åpen.. 

Lenke til kommentar

Steike, litt av en reise det der! (linken var åpen). Bra at du er på vei tilbake til normalen. Håper det ikke er store varige men (talefunksjon, svelging etc), selv om det er sekundært etter å ha berget livet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...