Kjell75 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Å en frukt produsent som må betale tilbake noen lusører.... Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 ... but sales are too small to feature in global data. Høres ut som det perfekte utg.punktet for å kjøre det hele på revva. Så er det faren for dumheten ved å transformere merkevaren til et merke som i alle fall i mitt hode (kanskje på feil premisser) ikke har noen verdi i DSLR-markedet. Sant sies, så er tanken på å smykke meg som Richo (nå stavet jeg det feil igjen) bruker, like utenkelig som å kjøre/kjøpe Škoda eller Lada. Lenke til kommentar
Mundus Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 ... but sales are too small to feature in global data. Høres ut som det perfekte utg.punktet for å kjøre det hele på revva. Så er det faren for dumheten ved å transformere merkevaren til et merke som i alle fall i mitt hode (kanskje på feil premisser) ikke har noen verdi i DSLR-markedet. Sant sies, så er tanken på å smykke meg som Richo (nå stavet jeg det feil igjen) bruker, like utenkelig som å kjøre/kjøpe Škoda eller Lada. Ikke kjøre Skoda? Lever du på 60 tallet enda? :)Prøv bilen du ... 1 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Så tråden nå først, så jeg hiver meg med som stolt eier av et Pentax K20D, kjøpt i 2008 Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Vælkømmin...ehh Velkommen! He he.. vi har foresten ei lita gruppe på Fjesboka og... Lenke til kommentar
Sukipower Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Her er enda en ny Pentaxianer, har K-r jeg da Forøvrig mitt første dslr, så det blir vel mange spørsmål etterhvert. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Her er enda en ny Pentaxianer, har K-r jeg da Forøvrig mitt første dslr, så det blir vel mange spørsmål etterhvert. Velkommen skal du være og gratulerer med K-r! Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 ... but sales are too small to feature in global data. Høres ut som det perfekte utg.punktet for å kjøre det hele på revva. Så er det faren for dumheten ved å transformere merkevaren til et merke som i alle fall i mitt hode (kanskje på feil premisser) ikke har noen verdi i DSLR-markedet. Sant sies, så er tanken på å smykke meg som Richo (nå stavet jeg det feil igjen) bruker, like utenkelig som å kjøre/kjøpe Škoda eller Lada. Tja ... det kan vel slå ut begge vegar. Det er jo positivt at det er ein nisjeprodusent som ein kan rekna med forstår mentaliteten i Pentax. Dei har heilt sikkert ikkje kjøpt for å radera ut ein "plagsom" konkurrent, men ønskjer å styrka både seg sjøl og Pentax. Spørsmålet er om evnen er like stor som viljen. Eg får inderleg ikkje håpa dei "tar ein Konica-Minolta" og drar begge merke inn i produktnamnet. Det vil drepa heile prosjektet, og dei vert enten kjøpt opp av ein elektronikkgigant el.l., eller berre går konk. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Får "melde meg inn" jeg og. Kjøpte K-r idag. Fått tatt et par hundre bilder allerede. Går fort når man har noen vakre fly å fotografere 1 Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Jobbe det ikke folk på den sjappa her?? Lenke til kommentar
FOTORALF Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Får "melde meg inn" jeg og. Kjøpte K-r idag. Fått tatt et par hundre bilder allerede. Går fort når man har noen vakre fly å fotografere Velkommen. K-r ser ut til å være et bra kamera. Flystevne eller museum? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Jobbe det ikke folk på den sjappa her?? Joda, men de er opptatt med å skrive artikler om askebeger. Agurker er viktigere enn nyheter veit du. Endret 6. juli 2011 av fototim Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Joda, men de er opptatt med å skrive artikler om askebeger. Sommervikarer? Lenke til kommentar
tZar Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Får "melde meg inn" jeg og. Kjøpte K-r idag. Fått tatt et par hundre bilder allerede. Går fort når man har noen vakre fly å fotografere Velkommen. K-r ser ut til å være et bra kamera. Flystevne eller museum? Ingen av delene. Rett og slett bare vanlig trafikk på TRF. Skulle gjerne vært et stevne Lenke til kommentar
anbar Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 litt off topic, hva/hvilke sider bruker dere til fotoblog? Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Ja tror det er en gjeng med amatører og dilletanter som styre den skuta her, ser å for meg at de sitter på gutterommet å klør seg.... æhhh ska vi gjørra noe nå eeeller....!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå