Gå til innhold

Pentax diskusjonstråd: Tråden for digitale Pentaxianere.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
... but sales are too small to feature in global data.

Høres ut som det perfekte utg.punktet for å kjøre det hele på revva. Så er det faren for dumheten ved å transformere merkevaren til et merke som i alle fall i mitt hode (kanskje på feil premisser) ikke har noen verdi i DSLR-markedet. Sant sies, så er tanken på å smykke meg som Richo (nå stavet jeg det feil igjen) bruker, like utenkelig som å kjøre/kjøpe Škoda eller Lada.

Lenke til kommentar

Høres ut som det perfekte utg.punktet for å kjøre det hele på revva. Så er det faren for dumheten ved å transformere merkevaren til et merke som i alle fall i mitt hode (kanskje på feil premisser) ikke har noen verdi i DSLR-markedet. Sant sies, så er tanken på å smykke meg som Richo (nå stavet jeg det feil igjen) bruker, like utenkelig som å kjøre/kjøpe Škoda eller Lada.

Ikke kjøre Skoda? Lever du på 60 tallet enda? :)Prøv bilen du ...
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja ... det kan vel slå ut begge vegar. Det er jo positivt at det er ein nisjeprodusent som ein kan rekna med forstår mentaliteten i Pentax. Dei har heilt sikkert ikkje kjøpt for å radera ut ein "plagsom" konkurrent, men ønskjer å styrka både seg sjøl og Pentax. Spørsmålet er om evnen er like stor som viljen.

Eg får inderleg ikkje håpa dei "tar ein Konica-Minolta" og drar begge merke inn i produktnamnet. Det vil drepa heile prosjektet, og dei vert enten kjøpt opp av ein elektronikkgigant el.l., eller berre går konk.

Lenke til kommentar

Får "melde meg inn" jeg og. Kjøpte K-r idag. Fått tatt et par hundre bilder allerede. Går fort når man har noen vakre fly å fotografere ;)

Velkommen. K-r ser ut til å være et bra kamera. Flystevne eller museum?

Ingen av delene. Rett og slett bare vanlig trafikk på TRF. Skulle gjerne vært et stevne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...