Dragan94 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har lyst til å begynne med aggresive inlines! Ser så gøy ut. xD - MAX 2000 kr! Gjerne mindre! Helst under. - Skal bruke det til å kjøre rundt om, kjøre på rails osv.. - Strl. 41-42. (?) ca.. Kom med tips! Gjerne hvorfor akuratt di. Og hvertfall om du har noen jeg IKKE burde kjøpe! =P Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Begynner å bli liten stund siden jeg kjørte, men vet du kan finne blades på XXL butikker, men på Whitewater i Oslo får du det, ihvertfall for en par år siden. Fant også en bok med spotguide til skateboard på Whitewater, den inneholdt tilogmed ramps på barneskoler rundt omkring i nærområdet mitt. Den var gratis. Hvis du ser på filmer av folk som kjører ser du at det 2 midterste hjulene er mindre og annerledes, dette er plasthjul du setter på etterpå for å kunne raile Mye lettere, for disse hjulene kan du faktisk skli på. Dette er et must å kjøpe og kostet rundt 200kr+frakt, moms, toll etc fra en Dansk side. Husker virkelig ikke navnene, men google litt og finn forums for dette kan du spørre der. Det du hvertfall burde se på er hvor stor plate du har på yttersiden av bladen. Den bør være litt brei. Btw hvis du er interessert har jeg mine gamle blades. 3-4år gamle. Brukt aktivt en sesong og litt til. Bor halvtime sør for oslo. og kostet 2000kr + de hjulene under jeg snakket om, nytt. Størrelse er 42-44, noe mellom der. Tacky.no finner du også spotguide. (skateboard) Troll 1,2,3,4... er norsk produserte Aggressive Inline filmer. Stavanger finner du norges største innepark (aldri vært der) Drammen finner du også en innepark, med utleie. Får ikke de hjulene under på leide så får nok ikke raila. Er inngangspris der, husk det. Triks du kan starte med: husker ikke navn så viser til film. 15sekunder. Veldig lett, sånn alle tar. 22s. Litt vanskeligere, men går fint det. Helt på starten finner du et litt fetere, jeg lærte meg det som Nr. 3. etter det gikk jeg til Backside som du ikke finner i denne filmen. Begynn å gå opp og så hoppe hoppe når du er mer sikker. (Jeg var på Backside på slutten av første sesong) Se filmen hos Youtube Lykke til. Prøvde å hjelpe deg litt igang Endret 3. desember 2008 av Hidephix Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 jeg har da ett par rolleblade trs a7 som er kjempebra, du kan jo se om det er komt noe nyere lignende i div. nettbutikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå