tunefish Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg sitter nå og grubler på hva jeg skal søke meg inn på til høsten angående studier. Har ikke annen matte enn 1MA som er første året på vgs. Hvilke studier kan jeg da ta/ikke ta, spesielt innen data tenker jeg nå. Noen som er/har vært i samme situasjon? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 NITH. Du trenger ikke være en racer i matte for å gå her. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 du kan komme deg inn på høgskuler med kun matte ifrå 1. året på vgs. men då må du ta eit sommerkurs med matte og fysikk, ein god del av høgskulen tilbyr det. det har eg planer om å ta, men veit ikkje heilt kor.. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Du kan jo ta 3mx eller 3mz som privatist da... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Forkurs ingeniør kan en vel ta. Det går fint. Ellers så tar en Bachelor IT på NITH Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 http://www.aitel.hist.no/studier/tilbud/ed...ift-studium.php Ta en titt her du.. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Høyskolen i Telemark slipper deg inn uten mer enn generell studiekompetanse, men de anbefaler de uten 2 MX/MY å ta et forkurs en uke før normal skolestart, dog det er ikke noe krav. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Gå forkurs eller almennpåbygning.... Forkurs hvis du kun har GK/VK1 yrkesfaglig er som regel på 1 år. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 høgskolen i gjøvik tilbyr ingeniør utdannelse hvor du kan ta forkurs. Dette er slitsomt. Har gått det selv. De har også en del andre "data utdannelser" som IKKE krever videregående matte for å komme inn. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Matte er uansett ganske viktig ........ binært, og hex .... Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Matte er stort sett kun krevd om du vil bli ingeniør. Men at det er greit å ha med seg er ei heilt anna sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå