Josæjo Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Yes, da var tiden inne for å kjøpe seg stasjonær pc igjen. Har ingen deler untatt mus. (mx510) budsjettet er ca 12000,- . Tenkte meg en pc som var ferdig sammensatt, jeg kommer nesten bare til å bruke den til å spille spill, høre musikk og se film. Vil ha min. 20"lcd skjerm, helst 22". Takk for hjelp. Endret 10. november 2008 av Josæjo Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 God dag. Jeg vil nå anbefale deg å snekre sammen herligheten selv. Det er lærerikt, ganske underholdende, og veldig tilfredsstillende når den starter perfekt på første forsøk. Ikke vanskelig, ikke risikofylt. Bare sørg for ikke å montere den på et ullteppe med syntetiske sokker på beina! Vil anbefale: Intel E8400 - 1300kr et P45-hovedkort - ca 1000kr ATi 4870 skjermkort - 1800kr Mushkin Extreme Performance 4GB DDR2 8000, 1000mhz ram. selges på netshop, veldig god ram, 750-800kr Samsung F1 750gb harddisk - 650kr Mist eller Corsair strømforsyning, omtrent 650 w skal holde - 700kr Billigste dvd-brennern du finner - 160kr tastatur - Mist Oghma - 300kr kabinett får du nesten vurdere selv, der varierer smaken veldig. Antec P182 syns jeg ser ganske ok ut. Nøytralt og elegant. Skjerm har jeg ikke peiling på lenger, det er altfor mange år siden sist jeg kjøpte det. Men den kan du gjerne legge litt penger i, siden den sjelden byttes hvis man er fornøyd. Samme gjelder forsåvidt med kabinett også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå