mr deeds Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Heisann! Er det noen som veit hvor jeg kan finne noe som gjør at jeg får evig liv på IGI 2? Mr Deeds Lenke til kommentar
southhome Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Last ned trainer fra denne siden: http://www.gamecopyworld.com/ :smile: Lenke til kommentar
mr deeds Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Greit! Men er det trainer jeg må laste ned og så får jeg evig liv åltså. Jeg trudde nemlig at trainer er baner, jeg. Mr. Deeds Lenke til kommentar
tåa Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg trudde nemlig at trainer er baner, jeg. Nei, det er det ikke. En trainer er et program som lar deg forandre på reglene i et spill. Spiller du et strategi-spill kan du f.eks. få ubegrensede resurser, umiddelbar konstruksjon av bygninger, raskere enheter og alt annet folk klarer å finne på. En annen form for cheat-koder, altså. :wink: Lenke til kommentar
neinei Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 last ned fra megagames.com Lenke til kommentar
mr deeds Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Mener du altså at det kan ligge en patch der da? Mr. Deeds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå