MooseOnTheRun Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvilket program bruker lærerne til å sjekke copy/paste? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 på barneskolen min så kopierte de en linje og limte inn i google som regel. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 ja, men nå bruker de et program som sjekker stillen opp mot mange forskjellig sider. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 It's learning har et innebygd verktøy for å sjekke det. Såvidt jeg vet sjekker det opp mot andre stiler levert på området i tillegg til å se etter lignende tekster på nettet. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Interessant. Sjekker Its'learning også opp mot fremmedspråklige tekster. Altså, hvis jeg direkte oversetter en tekst fra engelsk til norsk, vil Its'learning merke dette? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Det er jeg ikke sikker på da funksjonen ble tatt i bruk på like før vi sluttet å bruke det så jeg fikk aldri sjekket ordentlig. Kanskje du finner info her. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 programmet jeg tenker på er isåfall intergrert med fronter, men er temmelig sikker på at det ikke er det heller, men at det er et program alene. Hvis jeg ikke får svar her kan jeg jo prøve under en annen katogori... Lenke til kommentar
mesha Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hmm...læreren min er så retard når det kommer til data/nett osv at jeg har flere ganger levert inn word dokument med print screen av dt jeg har skrevet slik at it's lear kan ikke scanne det;P....det var i første klasse though En kompis av meg påstår at han greier å lure plagiaten hvis han legger inn masse tegn ( random tegn som #¤%%&) slik at når plagiaten skanner vil prosenten være mindre. Det kan vel ikke stemme? Tror programmet er nok så sikkert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå