Uderzo Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hvis jeg går inn på disse sidene (se topic) stenges nettleseren Den bare lukker seg med en gang siden er lastet ferdig... Har prøvd både opera 7.03 og IE 6 Noen som opplever det samme ? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Ingen som kan hjelpe meg ??? Lenke til kommentar
CD Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Alternativer for Internett, sikkerhet,egen definert, aktiver active x eller sett den til standard nivå middels (siste er absolutt enklest) Tror det skulle løse problemet Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Trykk på stop litt før den er lastet da... Eller reinstaller OS. Lenke til kommentar
Bernt R Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg har et helt tilsvarende problem, men ikke med It-siden og Din side. Mitt problem gjelder PC-World og Supermusic.nu. IE6 som jeg bruker, lukkes på varierende tidspunkt under lasting av sidene. Så da er vi i hvert fall 2 som har dette problemet. Jeg har også sjekket/endret innstillingen mht Activ X uten at det hjelper. Skjønner ingen ting av dette. Problemet oppsto plutselig, og jeg har ikke klart å koble det til andre hendelser med maskinen. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Jeg har et helt tilsvarende problem, men ikke med It-siden og Din side. Mitt problem gjelder PC-World og Supermusic.nu. IE6 som jeg bruker, lukkes på varierende tidspunkt under lasting av sidene.Så da er vi i hvert fall 2 som har dette problemet. Jeg har også sjekket/endret innstillingen mht Activ X uten at det hjelper. Skjønner ingen ting av dette. Problemet oppsto plutselig, og jeg har ikke klart å koble det til andre hendelser med maskinen. Det kom plutselig her også, skjønner ikke hvorfor :o Lenke til kommentar
BadBoyBubba Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Har dere installert Opera før problemene oppstod? Hadde samme feil selv.... viste seg å være et java problem. Løsningen var å disable javascript i Opera (Inne på preferanser) Dette funket bra. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Har dere installert Opera før problemene oppstod? Hadde samme feil selv.... viste seg å være et java problem. Løsningen var å disable javascript i Opera (Inne på preferanser) Dette funket bra. Det fikset problemet Tusen Takk for tipset Lenke til kommentar
pekle Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Har dere installert Opera før problemene oppstod? Hadde samme feil selv.... viste seg å være et java problem. Løsningen var å disable javascript i Opera (Inne på preferanser) Dette funket bra. Java eller javascript? Eg har ikkje dette problemet, men derimot så mister sida fokus både i Opera og IE når itavisen blir lasta. Fann ut at det var ein applet frå RedSherriff (webmålingsfirma) som gjorde det. Så da eg slo av Java funka det greit. Kan tenke meg at dykkar problem kan vere det same, så det burde vere nok å slå av Java (som forøvrig ikkje har noko på desktop å gjere i det heile). Lenke til kommentar
Bernt R Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Skulle ønsket at det hadde løst problemet hos meg også. Men jeg har dessverre(?) ikke installert Opera. Men: Kan det være en Java-instilling et eller annet sted som jeg evt kan justere på? I tilfelle dette kunne løse problemet hos meg? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Skulle ønsket at det hadde løst problemet hos meg også. Men jeg har dessverre(?) ikke installert Opera. Men: Kan det være en Java-instilling et eller annet sted som jeg evt kan justere på? I tilfelle dette kunne løse problemet hos meg? Prøv dette: egenskaper for internett -->avansert --> java (sun) prøv å hake av java Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Prøv Java VM heller... funker bedre av og til faktisk..finner den her http://www.fokus.no/Link/Msjavwu/$file/msjavx86.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå