momyboy Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Heisann Jeg er en gutt på 13 som ser etter svarte frakker lignende de dem har i "Mannen Som Elsket Yngve" noen som har noen tips eller forslag til hvor jeg eventuelt kan få tak i?? :!: Lenke til kommentar
avRack Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Ta ein kikk på Jack & Jones, Carlings, JC og liknande butikker. Kjøpte sjølv ein liknande frakk på Carlings. Vil uansett ikkje tru det er noko problem å finna om du tek deg ein liten leite runde. Enten på Kvadrat, Amfi Madla, Kilden eller Stavanger Storsenter Er flust av klesbutikker der som mest sannsynlig sel liknande frakkar. Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Burde ikke denne tråden være på humor? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Burde ikke denne tråden være på humor? Hvis det er tilfellet tror jeg dessverre at trådstarteren aldri vil få med seg komiprisen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Jeg vil ha en! Ser fett ut med wallflip med frakk Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Takk skal ta en kikk rundt på Carlings, JC osv. osv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Flyttes fra Sosial-kategorien og til Mote og velvære-kategorien. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Sjekk ut Zara! Grei kolleksjon av frakker i år. Forresten hadde det vært fint hvis du kunne lagt ut et bilde av hvordan frakken ser ut, fordi jeg (og trolig mange andre) vet ikke nøyaktig hva du sikter til. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Prøv Roan, eller hva den klesbutikken i sentrum heter. Selv fant jeg meg fin, flott, sort frakk på HotTopic, men når jeg tenker meg om, er det kanskje ikke en sånn en du er ute etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå