Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

total mangel på kontroll over sine egne tanker og følelse?

Gjest rotehaude

Anbefalte innlegg

Gjest rotehaude

Har vert i eit forhold i snart 2 år. Har vert litt opp og ned som med alle andre. har hatt mange fine øyblikk. Siste tida, eit mnd eller to, så har eg begynt å bli litt "rar" i hodet føler eg. Eg kan gå fra å måtte holde rundt puta ho bruker når ho sover her for å kunne sovne. kjenne lukta av ho. til å føle at alt er mas. kan tilogmed trekke meg unna når ho prøver å kysse meg visst eg ser på noke eller leser noke. Ser eg på tv, og ho forteller noke så blir eg irritabel og syns det er slitsomt. Andre ganger er det helt omvendt.

Tanker om andre damer eg ser har også skutt til værs, er samme gjengangarane som alltid dukker opp i hodet mitt når eg ser dei. og er der ei stund før eg glømmer dei igjen. Så kan en av dei plutselig dukke opp i hodet mitt når eg t.d kysser dama eller tilogmed under akta. Får så dårlig samvittighet av det her. Avogtil blir det litt dagdrømming om 2 av dei som "dukker opp" i hodet mitt. Kan begynne å sjå for meg korleis eg inviterer dei med ut på date og enda meir "avanserte" ting. Syns det er litt påtryne å tenke sånn som det her.

forholdet holdt på å ta slutt for endel mnd sidan, da hadde fruen hatt seg en negativ spiral, og vart depresiv og heile greia og det tok gnisten ut av forholdet. Så tok ho seg sammen etter en vi hadde en liten pause. Ho fikk trent igjen skikkelig, fikk vekta ned igjen og humøret og sjølvtillitten tilbake. Gradvis så har den gått sakte men sikkert nedover igjen virker det som. Ho klarte å bruke opp alvorlig mange penger på fjas, og sa opp den eine av to jobber pga utholdelige problemer med sjefen. Da vart det litt panikk om å penger. Så no går ho konstant å håper at ho skal vinne lotto slik at vi skal kjøpe oss leilighet. Ho har også problemer med familien som bryter ho ned. Så kver gang resultatet av lotto og slikt kjem, kjem også skuffelsen. Hjelper ikkje å sei noko til ho heller om det. Så det har mildt sagt blitt mykje dagdrømming den siste tida. Og oppi alt det her så føler eg at forholdet har begynt å gå nedover uten at eg helt veit kva eg kan gjere

Er kjempe glad i den jenta her, vi passer godt ilag som personer, men eg veit ikkje helt kva eg gjer lenger.

noken som har noken tanker eller visdoms ord? trådstarter er 23, ho er 19

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først, cut the crap og slutt å dagdrømme om materielle ting.

Dernest, fantaser om hva pokker du vil uten et fnugg av dårlig samvittighet. Hva pokker tror du vi har fantasier til?

Til slutt, send dama til psykolog for å få krefter til å stå imot familien sin.

Om nødvendig ta deg en tur du også.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg tolket dette som at du opplagt ikke er forelsket i jenta lengre. Finn ut hva du egentlig vil..

Dette blei for dumt. En forelskelse varer jo i maks ett år. Forelskelse er en kjemis reaksjon i hjernen og kroppen som tar slutt. Etter dette er det kjærligheten som må ta over. Da handler det mye om å komme seg gjennom slike perioder uten å stikke av med halen mellom bena.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...