markusl1 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Har netopp kjøpt denne ruteren. http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage...oduct_Id=377018 Hvis du trykker på specs står det at den kan ha trådløs styrke på 300. mbps. Jeg har netopp instalert den, men den trådløse styrken er bare på 65. mbps. Noen som kan gi meg tips om hvordan jeg kan få den til 300. mbps? Markusl1 Endret 11. november 2008 av markusl1 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Vel, 300mbps vil du aldri få. Det er flere faktorer som spiller inn når det gjelder hastighet, avstand, hindringer og andre forstyrelser. Lenke til kommentar
markusl1 Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Vel, 300mbps vil du aldri få.Det er flere faktorer som spiller inn når det gjelder hastighet, avstand, hindringer og andre forstyrelser. Hva mener du med at jeg ikke får 300mbps? det står jo at det skal gå? Får bare 65mbps selvom jeg sitter ved siden av ruteren. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 PerformanceCNET Labs tested the Belkin N1 Vision Router with the N1 Wireless Adapter. The N1 Vision doesn't offer an N-only mode, so we tested it in its default mixed mode. At 10 feet, with only the 11n client connected (no B or G clients, for example), the Belkin clocked 64.10Mbps throughput, among the slowest of the Draft N routers we've tested. At 200 feet, again with only the N client connected, it posted a speed of 23.29Mbps, again on the slow side. Finally, when we introduced an 11g client to the network, the N1 Vision's score dropped significantly to 12.26Mbps (at 10 feet). If speed is your top priority, this is not the router for you. http://reviews.cnet.com/routers/belkin-n1-...l?tag=mncol;txt Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Du kan logge inn på routeren og se om det er valg mellom 40 og 20MHz båndbredde på WLAN. Skal du ha høyest mulig hastighet så lønner det seg å tillate 40MHz. Men den burde uansett gi minimum 130Mbit brutto når du er rett ved routeren. Du kan oppdatere firmware til router og driver til trådløskort for å se om det hjelper. Prøv også med og uten kryptering for å se om hastigheten endres. Lenke til kommentar
markusl1 Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Å nei.. Kjøpt en dritt ruter.. Går det ann og levere den tilbake på elkjøp tror du? 1 dag gammel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå