_Ice-T_ Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 http://firingsquad.gamers.com/hardware/gef...tra/default.asp Blir det nytt skjermkort på meg så blir det ikke dette Blir vel ATi som står for tur Ikke nVidia igjen... har et GF4 Ti4600 nå å er fornøyd med det. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 ok. og poenget med å lage denne posten var? Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Nvidia suger hardt, skal ha Ati jeg å 8) Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 ok. og poenget med å lage denne posten var? Å la dere som ikke som er så oppdadert på dette få vite det Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Som f.eks. _FincH_ Han sitter jo der med sitt GF2 Ti kort :wink: Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Rektig Kenneth, derfor jeg skal kjøpe ati radeon Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 FX korta suger ikke, de blåser luft ut de også som de fleste andre skjermkort. Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 FX korta suger ikke, de blåser luft ut de også som de fleste andre skjermkort. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Bra sakelig post. Klart at dette er samme person som prater med seg selv. Patetisk! Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Bra sakelig post. Klart at dette er samme person som prater med seg selv. Patetisk! Prater jeg med meg selv? Du har ikke en fjerneste aning du Cappo.... Hvor prater jeg med meg selv egentlig? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Poeng løs post! FX suger ikke. men det er bare ikke så bra som mange hadde forventa seg etter uttalelsen fra nvidia. Ati rage128 derimot, det suger. Og det får rundt 5000+ i 3dmark 03 etter hva jeg har hørt, og det er jo betraktelig bedre enn gf4 4600! Men når man tenker i forhold til prisen på andre kort som yter omtrent det samme så er kanskje ikke FX den sterkeste konkurenten, men det er jo fortåelig, for det koster å produsere ddr2 og det fører da til at kortet blir vesentlig dyrere enn f.eks 9700. Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hvis Radeon 9800 er det beste skjermkortet på markedet, og FX er det nestbeste... hvordan kan FX suge i forhold da? Hva med alle de andre kortene da? Enten så suger de eller så er de dritbra? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Please en eller annen moderator, fjern/steng denne posten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg