Scarn Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Vi pleier å ha ein svitsj kobla opp mot ein router, som kanskje er kobla opp mot eit modem eller så er modemet og routeren i eitt. Det er ofte krøll med anten null internett eller nokre som ikkje får tilgang/kan vere med på det vi andre driv med/spelar. Er det fordi eg ikkje deler ut ip-adressene til dei via eit DHCP program? Isåfall, kva slags program anbefalast til Windows Vista og Windows XP? Er backbone ein nødvendig ting? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Næ, skulle ikke være nødvendig med ekstra programvare (de som lover slikt, blir det oftest bærre spyware av). Sjekk at maskinene er satt opp til å motta IP adrese automatisk, og at det ikke er mer enn kun én dhcp-server, nemlig ruteren. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Alle hadde motta automatisk. Det kan umogleg vore meir enn ein dhcp-server, sidan folka eg har med å gjere er heilt fullstendig på villspor når det gjeld slike ting. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har ingen anelse om hvor stor kapasitet i forhold til antall brukere slike billige routere man får fra ISPen har, men dersom dere rett og slett har nådd den grensen, så kan dere eventuelt prøve å sette opp en egen gateway og la den fungere som DHCP og vei ut mot internett. Har selv gjort det på et mini-lan da routeren ikke taklet høy trafikk og hastigheten krympet til 1000 kbit/s. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Har ingen anelse om hvor stor kapasitet i forhold til antall brukere slike billige routere man får fra ISPen har, men dersom dere rett og slett har nådd den grensen, så kan dere eventuelt prøve å sette opp en egen gateway og la den fungere som DHCP og vei ut mot internett. Har selv gjort det på et mini-lan da routeren ikke taklet høy trafikk og hastigheten krympet til 1000 kbit/s. Trur ikkje det skal vere noko problem. Og eit anna spørsmål, litt offtopic. Eg har tenkt å starte med "Activity Monitor" som er eit overvåkningsprogram. Eg har prøvd litt her heime, og når eg prøver kjem denne meldinga opp: Connecting to remote service... Failed Couldn't connect to \\****\*** Nettverksbanen ble ikke funnet Press Enter to continue Kva gjer eg feil? Endret 10. november 2008 av Gizmo93 Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det som kanskje kan vere grunnen til at nokon ikkje får tilgang til "det du driv med" eller spelet du spelar er at maskinene ikkje har samme arbeidsgruppe. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Det som kanskje kan vere grunnen til at nokon ikkje får tilgang til "det du driv med" eller spelet du spelar er at maskinene ikkje har samme arbeidsgruppe. Den hadde eg oversett Får sjå til neste lan om det var grunnen. Tenkte kanskje at problemet var at ip-ane krasja. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Vist du får ein ipkonflikt på nettverket kjem det ein popup i windows om det så den feilen skal igrunn vere lett å eliminere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå