Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ungdomsbil(Kult design) for under 40.000kr som kjører bra?

Ola92

Anbefalte innlegg

Nå ble jeg litt forvirret igjen?! :wallbash:

Nå har jeg utrolig lyst på Mazda 323F og vet at det er en utrolig fin bil...

MEN mange av kameratene mine begynner nå å snakke om en annen bil, nemlig BMW 3Serie fra 1996+ for rundt 45 000kr.

Noen som vet ca. hvilken bil som er best, selv om det er litt vanskelig å bare sammenligne 2 biler fra ca. samme årstall (BMWen er fra 1996, mens Mazdaen er fra 1997) og samme pris? :blush:

Eventuelt erfaringer (både positive/negative) :yes:

Og takker igjen for svarene, ALLE svarene har hjulpet meg utrolig mye hittil :yes::new_woot::thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå ble jeg litt forvirret igjen?! :wallbash:

Nå har jeg utrolig lyst på Mazda 323F og vet at det er en utrolig fin bil...

MEN mange av kameratene mine begynner nå å snakke om en annen bil, nemlig BMW 3Serie fra 1996+ for rundt 45 000kr.

Noen som vet ca. hvilken bil som er best, selv om det er litt vanskelig å bare sammenligne 2 biler fra ca. samme årstall (BMWen er fra 1996, mens Mazdaen er fra 1997) og samme pris? :blush:

Eventuelt erfaringer (både positive/negative) :yes:

Og takker igjen for svarene, ALLE svarene har hjulpet meg utrolig mye hittil :yes::new_woot::thumbs:

3 serien er mye mye mye dyrere forsikring på grunnet dette er en typisk ungdomsbil. for 45 000 bør du styre unna disse siden da de som oftest er hardt kjørt.

kjøp 323 ..! har den selv med 1,8 doch .. en utroig grei bil som går egentlig helt greit, og billig i drifft..!

Lenke til kommentar

Kan nevne at jeg så på en Bmw e36 316 når jeg skulle ha bil. De e36ene som ligger ute til lav pris er som oftest kjørt langt, og ser ofte herpet ut. Det ble jo en Mazda 323 og angrer ikke.

Jeg vil absolutt prøvekjørt både 1.8 og 1.5, da de ikke ligger så veldig forskjellig i pris.

Jeg for min del har begynt å tenke mer og mer på motorbytte til KL-ZE, 2,5 V6 med 200 hester. Går VG2 kjøretøy, så regner med jeg har kompetansen som trengs snart. Kan heller legge ut en worklog her på forumet, slik at det kanskje er noen fler som vil gjennomføre :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...