Plinge93 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Dette er sikkert et veldig dumt spørsmål (men det er bedre å spørre å være dum i fem minutter enn å la være å spørre å være dum resten av livet) Hvordan finner jeg loggfilene mine? xD Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 utdrag veiledningen (rekner med det er disse loggen du skal ha): Punkt 4: Legg ut logger: HJT, MBAM og Combofix Loggen fra HJT legges ut sammen med loggen fra de andre programmene. Før du endelig poster loggen fra hijackthis, (og forøvrig fra alle loggene), kan du vurdere om du skal fjerne evt. navn i dem som forteller hva du heter. Noen vil jo holde på anonymiteten Combofix-logg: C:\combofix.txt MBAM-logg: Start programmet. Velg: Loggfiler Når disse loggene er postet, er det bare å vente på noen som kan gi veiledning/råd videre. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Dette er sikkert et veldig dumt spørsmål (men det er bedre å spørre å være dum i fem minutter enn å la være å spørre å være dum resten av livet) Hvordan finner jeg loggfilene mine? xD ingenting er et dumt spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå