bskalle84 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hei No er kalendaren min tilbake i systemgjenoppretting. Men har eit problem. Datamaskina lagar automatisk punkt som den skal, og eg klarar lage punkt sjølv. Men vel eg det eg har laga sjølv, eller det som datamaskina har valgt, så restartar pc, før den avsluttar står det gjenoppretter filer. Men når maskina så er starta på nytt, kjem det opp kan ikkje gjenopprette maskina til dette punktet. Vennligst velg eit anna punkt eller lukk systemgjenoppretting. Så eit eller anna som ikkje er som det skal. Men det kjem uansett kva slags systemgjenopprettingspunkt eg vel. Nokon forslag til retting på dette, slik at alt virkar perfekt???? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Kan du sjekke om du får kjørt gjenopprettingen fra sikker modus (tapp F8 under oppstart)? Lenke til kommentar
bskalle84 Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Kan du sjekke om du får kjørt gjenopprettingen fra sikker modus (tapp F8 under oppstart)? Når eg tapp F8 under oppstart så kjem eg ikkje i sikker modus. Maskina startar slik den vanlegvis pleier. Men trykker eg del eller F11 kjem eg i bios menyen. Så ser ikkje ut til gå ann å kome i sikker modus? Eller kan det vere eg må trykke nokre andre knappar, i fall kva slags. Har msi k8n neo hovedkort amd athlon 64 prosessor. windows xp home edition. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 klikk på F8 MANGE ganger etter hverandre Lenke til kommentar
bskalle84 Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 klikk på F8 MANGE ganger etter hverandre Gjorde det også, men pc startar slik den vanlegvis gjer. kjem ikkje inn i nokon sikker modus. Som nemt har eg msi k8n neo kort, amd athlon 64 prosessor, og harddiksen er ikkje problem med plass på. 80 gb stor, og kun 20 gb i bruk. Så over 50 gb ledig plass. Om eg trykker del eller f11 kjem eg i bios menyen. Men er jo ikkje der eg skal. Nokre andre forslag på alternativ eg kan trykke for å kome i sikker modus?? Lenke til kommentar
bskalle84 Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Hei Ingen som har nokon andre løysningar enn f8, for å kome i sikker modus?? Er ikkje sikker modus eg slit med er systemgjenoppretting. Så interessert i løysningar på det problemet først og fremst. Kjem meg ikkje inn i sikkermodus ved trykke f8. Når eg trykker f8 under oppstarten, startar maskina slik som eg vanlegvis har gjort. Prøvde det då eg hadde kjøpt maskina, men ikkje noko skjedde. Så ikkje sikkert det ligg inne slik i oppsettet av programvaren på maskina. Som nemt har eg msi k8n neo kort, amd athlon 64 prosessor, og harddiksen er ikkje problem med plass på. 80 gb stor, og kun 20 gb i bruk. Så over 50 gb ledig plass. Om eg trykker del eller f11 kjem eg i bios menyen. Men er jo ikkje der eg skal. Nokre andre forslag på alternativ eg kan trykke for å kome i sikker modus?? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Klikk: Start->Kjør Skriv: msconfig Velk arkfanen: Boot.ini Sett merke framfor /SAFEBOOT Fra sikker modus (safeboot), kjører du som nevnt systemgjenoppretting. For å komme deg tilbake til normal modus, går du til msconfig og boot.ini og fjerner merket framfor /SAFEBOOT (om ikke systemgjenoppprettingen ordner det for deg) Lenke til kommentar
bskalle84 Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Klikk: Start->KjørSkriv: msconfig Velk arkfanen: Boot.ini Sett merke framfor /SAFEBOOT Fra sikker modus (safeboot), kjører du som nevnt systemgjenoppretting. For å komme deg tilbake til normal modus, går du til msconfig og boot.ini og fjerner merket framfor /SAFEBOOT (om ikke systemgjenoppprettingen ordner det for deg) Hei. Det siste her. Fungerte. Då eg gjorde det, kom eg både i sikkermodus og fekk køyre systemgjenoppretting. Men skal ein ikkje kunne køyre systemgjenoppretting direkte frå xp, utan måtte gå om sikkermodus. Eller må ein gå via sikkermodus på den måten der, for køyre systemgjenoppretting??? I alle fall veldig greit ha systemgjenoppretting kalendar tilbake. Har sett inn nytt skjermkort og straumforsyning. Så om noko gale, skulle oppstå har eg laga punkt. For no fungerar det. Men kan ein brenne heile windows, slik som harddisk er no på ein disk, og sleppe bruke gjenopprettingscd for windows, om ein gong skulle vere så uheldig å få systemkrasj. Slik at ein berre kan formatere harddisk, og legge inn sikkerheitskopi av hardisk som ein har brent. Korleis og kvar kan ein få til det? Er jo kjedeleg måtte sitte fleire timar med installering, om ein kan brenne alt og legge alt rett inn frå då system er fint og reint. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hei, Jo, det vanlige er at man kan kjøre systemgj. fra normal tilstand, men det er ikke uvanlig at det i enkelte tilfeller ikke lar seg gjøre. Da er sikker modus en løsning. Det er fullt mulig å lage en backup (i ditt tilfelle - images) som kan gjenopprette installasjonen slik den er nå. Jeg bruker selv acronis, men dette er ingen gratisløsning. Det finnes flere gratisløsninger som kan gjøre dette, men i farten kommer jeg ikke på noen gode... Ta en søk på forumet, det finnes sikker mange tråder om dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå