tv-freak Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 http://www.star.t.u-tokyo.ac.jp/projects/M...EDIA/xv/oc.html http://www.itavisen.no/art/1300926.html Noen som har sett dette? For meg virker det som en japaner som leker seg med en projektor for å få verdenspressen på ryggen. Er det mulig, eller sant men det er masse slkjulte nødvendigheter som ikke kommer fram på filmen? Se spesielt på slutten av denne, da han går ut med frakken: http://www.star.t.u-tokyo.ac.jp/projects/M...images/oc-s.mpg Sikkert bare jeg som er skeptisk elle hva? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Vet ikke helt. Det er praktisk mulig militært, men tror det skal myyye til for å gjøre slikt for privatpersoner. De effektene er ikke vanskelig med en Blue Screen så du har din rett til å være skeptisk Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Burde man ikke sett hodet hans når han holdt de sakene foran hodet? Ikke veggen/hylla bak ham? Syns det så veldig "fake" ut jeg da men... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Japanerne er jo kjente for å finne opp sinnnnsyke ting og er teknologisk ekstremt langt forran oss, så jeg tror på det Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 0mfg !! Nå så jeg på videoene! DET ER SYKT !!! :o Lenke til kommentar
MaGiX Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Håper det der er effekter og ikke virkelighet :o Virker egentlig litt drøyt at en student skal ha lagd det der... Antar at blant annet USAs forsvar driver med slik forskining. Men men, man skal aldri vite hva japanere kan få til Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Burde man ikke sett hodet hans når han holdt de sakene foran hodet? Ikke veggen/hylla bak ham? Syns det så veldig "fake" ut jeg da men... Hmmm ja hvorfor ser vi ikke hodet hans?... suspekte greier..... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Tror jeg skjønte litt nå... Var ikke så fantastisk som jeg først trodde det skulle være Men det så gørr-fett ut! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 står vel nemnt professor/doktor opptil flere steder... en som skal lage dette som doktoroppgave kan sikkert finne på noe slikt. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Burde man ikke sett hodet hans når han holdt de sakene foran hodet? Ikke veggen/hylla bak ham? Syns det så veldig "fake" ut jeg da men... Hmmm ja hvorfor ser vi ikke hodet hans?... suspekte greier..... fordi bildet frakken produserer bare blir produsert på selve "frakken" og ikke hetta. Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Burde man ikke sett hodet hans når han holdt de sakene foran hodet? Ikke veggen/hylla bak ham? Syns det så veldig "fake" ut jeg da men... Hmmm ja hvorfor ser vi ikke hodet hans?... suspekte greier..... Har dere ikke sett James Bond eller? Lenke til kommentar
MaGiX Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Hvis man leser artikkelen til it-avisen står det at dette bare er en illusjon. Sitat fra it-avisen: Hemmeligheten ligger først og fremst i mikroskopiske reflektorer i selve materialet som jakken er lagd av, og som gjør klesplagg og andre materialer i stand til å fungere som aktive lerret - selv når de er krøllete og bøyde. I jakkens tilfelle er det simpelthen snakk om å montere et videokamera umiddelbart bak personen som har på seg jakken, for deretter å projisere bildet som fanges opp direkte på forsiden av jakken. Resultatet blir en illusjon av å kunne se tvers gjennom personen. Det er altså snakk om en rekke kameraer som prosjekterer det som er bak han. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Tror detta er ganske real jeg... Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Visst dette kom ut i japan i går (1.april) så kommer det til norge først i dag. Kanskje? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Burde man ikke sett hodet hans når han holdt de sakene foran hodet? Ikke veggen/hylla bak ham? Syns det så veldig "fake" ut jeg da men... Hmmm ja hvorfor ser vi ikke hodet hans?... suspekte greier..... Fordi kameraet som filmer det som er bak naturlig nok står bak personen. Les litt på hjemmesiden om hvordan det fungerer.... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Tror detta er ganske real jeg... Jepp, ganske real.. Og gammelt.. tror jeg så denne "nyheten" for 4-5 måneder siden på en eller annen tech side.. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Når bakrunnen skal bevege seg kan ikkje persoen bevege seg fordi det står eit kamera bak han. Nå Personen skal bevege seg kan ikkje bakrunnen bevege seg fordi biletet er teke får personen kom inn i bildet. Har tru på dette eg. Sikkert ikkje så alvorlig vanskelig. Det er berre å pakke seg inni projektor lerret og vise bilete av det som er bak deg..... I all enkelhet. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 man ser ikke fjeset fordi det ikke reflekterer bildet fra projektoren... akkurat som om ser på ett svart lerret med en vanlig videokanon, så ser du ikke så mye Jakka er av spesielle refleksgreier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå