Kakko Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 På en vanlig treningsdag forbrenner jeg opptil 4000 kcal. Er dette normalt? Hvis jeg da spiser 3000 kcal, vil jeg gå ned i vekt? Spiser vanligvis bare 1500 og går ned 2 kg i uka Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 når du forbrenner 4000 kcal og spiser 3000 så ligger du 1000 i underskudd som du vil gå ned, sier seg vel egnetlig selv Lenke til kommentar
netted Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 På en vanlig treningsdag forbrenner jeg opptil 4000 kcal. Er dette normalt? Hvis jeg da spiser 3000 kcal, vil jeg gå ned i vekt? Spiser vanligvis bare 1500 og går ned 2 kg i uka Hei, hvordan kan man vite hvor mange kalorier man forbrenner? Jeg har startet trening for å gå ned i vekt, det går heller dårlig, løper 1 time på tredemølle og noe styrketrening etterpå., Har ikke gått ned noe i vekt enda, har holdt på i ca 2 mnd. 2-3 dager i uka. Er det lurt å trene flere dager etterhverandre eller spiller ikke det noen rolle? Veier over 100 184 cm, over 40 år, er løpet kjørt? må bare leve med den vekta? Vet jo at kosten har mye å bety men denne treninga skulle da ha en effekt? Trening: 20 min oppvarming deretter 15 grader oppoverbakke 2-3 min og øker farten etter hver oppoverbakke. Er det hensikt å holde på lengre i labert tempo etter denne treninga? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 http://www.tn.no/App_Assets/kalkulator/Energiforbruk.aspx her finner du ut sånn ca forbruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå