Gå til innhold

Gymgrossisten, er de seriøse?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har nå prøvd å få svar via epost til kunde"service" til gymgrossisten, jeg har sendt tre ganger over nå snart 3 uker og diverse spørsmål ang produkter. Eneste svaret jeg har fått att det skal videresendes en annen person.

 

Men jeg får jo ikke svar. Jeg kan da selvfølgelig ringe, men jeg har da sendt mail 3 ganger uten å få svar.

 

Har andre gode erfaringer med dette firmaet?

 

Frode M

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Idag oppdaget vi på Gymgrossisten at en god del av våres kunder har fått vente alt for lenge på pakkene sine. Vi har funnet ut at alle kunder som har angitt Postboks som adresse ikke kan få pakkene sine utlevert fra Tollpost, og at mange andre også har slike problemer.

 

Vi er i full gang med å ordne opp i problemet og har gått gjennom hele kundedatabasen i Norge idag for å finne ut av hvilke kunder som omfattes av dette problemet.

 

Alle kunder som omfattes vil bli kompenserte og vil få mail fra oss med informasjon om hva som er skjedd.

Du kan altid sende en e-post til oss om det er noe du lurer på, da hver mail også blir svart på. Dette gjør du på [email protected] eller ringe på telefonnummer +46 (0)8 562 410 27.

 

Med vennlig hilsen

 

Lars Svensson

Gymgrossisten.com

Lenke til kommentar

Har nå fått pakken fra Gymgrossisten..

Det som overrasket meg mest var at proteinet ikke var kvalmende søtt som de aller fleste leverandørene sliter med. Lurer på om disse faktisk har smakt på sitt eget proteinpulver.. :roll:

Poenget mitt er uansett, er du lei ej-shops 90+ og PFs Whey Thec (ikke liker søtheten) så er disse 3 jeg linker til gode alternativer. Smaken er mye bedre, spesielt om du blander med melk som jeg gjør, ikke testet med vann enda.

 

Sloow Protein, 1 kg, Mintsjokolade var en suksess, ikke kvalmende som jeg fryktet, hint av mintsmak.

Whey-80, 1 kg, Hazelnut var den søteste, men syntes den var god for det. Faktisk så gjorde ikke det noe at denne var litt søt..

Slow Pro-80, 1 kg, Sjokolade fikk jeg på kjøpet. Som sagt, er du en stor fan av store mengder aspartam og lignende søtningsstoffer så er ikke dette proteinet for deg, men liker du en fyldig sjokolade med en god smak så ville jeg sterk vurdert denne.

 

 

***********

 

Skal ikke love noe, men ser ut som gymgrossisten kan bli min hoveddealer fremover..

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...