Gå til innhold

Komplett Gamer i50: Vista eller XP?

Anbefalte innlegg

Planer om å kjøpe en Komplett Gamer Premium i50 med disse spesifikasjonene:

Cooler Master Stacker 831 Sort, 2x12cm

Corsair Powersupply 750W Black, ATX/EPS,

MSI P7N SLI-FI, nForce-750i SLI, ATX,

Intel Core™ 2 Duo E8500 3.16GHz, Socket

NorthQ 3580 Water Cooling Kit,

Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2, 4096MB

HIS Radeon HD 4870 1GB GDDR5,

Hitachi Deskstar 7K1000 1TB SATA2

Creative SB X-Fi XtremeGamer

USB2 multikortleser 3.5" sort for

Sony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-5200A,

PC Uten OS, White Box PC

(satt opp her uten tilbehøret)

Tenker å bestille en cd med Windows XP ved siden av, så jeg slipper Vista. Har funnet drivere til skjermkortet og lydkortet, vil alt det andre fungere slik det skal under Windows XP da? Trenger ikke noen flere drivere? Jeg vet selvfølgelig at kun 3gig RAM blir utnyttet (men i Vista vil jo den siste gig'n gå til Vista selv likevel xP)

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja da går jeg får 64 bit HomeBasic så kan jeg heller oppgradere senere når jeg har mer penger el.

Dere mener altså at 64bit Vista fungerer bedre enn 32bit? Alle mine venner som kjører Vista kjører 32bit og de mener det er noe skit og vil bli kvitt det. Er det slik med 64bit også? Var nemlig derfor jeg ville unngå det.

Lenke til kommentar

Gå for vista home premium du trenger ikke mer. Og det er ikke dritt som alle skal ha det til! Fleste som klager på vista har ikke peiling, men prøver å vise det ved å "kaste seg på bølgen"

Strider mot retningslinjer men:

jeg var selv KJEMPE usikker på om jeg skulle gå for vista 64 eller xp. Etter mye tvil gikk jeg for vista 64 som er helt greit, ingen problemer eller noe!

Er du usikker anbefaler jeg deg derfor å laste ned og instalere en alternativ versjon for å sjekke om den fungerer på ditt system. Deretter kan du velge om du vil kjøpe eller ikke..

Og grunnen til at jeg oppførdrer til piratkopiering er at microsoft leverer et produkt folk faktisk er redde for å kjøpe!

Endret av Dundersalt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...