Gå til innhold

Mange skjermkort å velge. ka er det beste til gaming?

hvkk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2stk 4850 i CF vil være bedre enn ett 4870.

Og dyrere, og bruker mere strøm, og bruker flere pci-e porter på hovedkortet, og fører med seg de barnesykdommene Crossfire fører med seg i enkelte spill :D

Hvis man ikkje har større skjerm enn 22" med en oppløsning på 1680*1050, så ville jeg kjøpt èt 4870 kort.

Lenke til kommentar

Og dyrere, og bruker mere strøm, og bruker flere pci-e porter på hovedkortet, og fører med seg de barnesykdommene Crossfire fører med seg i enkelte spill :D

Hvis man ikkje har større skjerm enn 22" med en oppløsning på 1680*1050, så ville jeg kjøpt èt 4870 kort.

Jepp, enig med alt du sier. Med mindre man har 1900x1200 oppløsning så er ett enkelt 4870 å foretrekke. Likevel vil 2stk 4850 gi bedre ytelse overall, derfor nevnte jeg det :)

Lenke til kommentar

Jepp, enig med alt du sier. Med mindre man har 1900x1200 oppløsning så er ett enkelt 4870 å foretrekke. Likevel vil 2stk 4850 gi bedre ytelse overall, derfor nevnte jeg det :)

Dette er jo teit å si. Hvis du hadde sett på noen game benchmarks hadde du jo lett sett at 4870x2 yter bedre enn andre kort selv på 1600x1000. Skjønner ikke vitsen i å si det du sier, for det kommer konstant ut nye spill som krever mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...