Gå til innhold

Hva er dårligere med å kjøpe en xbox 360 Arcade?

vegavnil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er 154.99,-

Det er + Live. Harddisken alene er 100kr. Har man Live fra før så får man ikke det Live tilbudet.

Edit, her er min melding f.eks.

Takk for opplysningene. Du er et aktivt medlem av LIVE og eier av en Xbox 360 Arcade-konsoll, og er dermed kvalifisert til å ta del i minneoppgraderingsprogrammet for Xbox 360.

Oppgrader til en overhalt 20 GB Xbox 360-harddisk for KUN NOK 99.99!

Endret av MagnarP
Lenke til kommentar
det er 154.99,-

Det er + Live. Harddisken alene er 100kr. Har man Live fra før så får man ikke det Live tilbudet.

Edit, her er min melding f.eks.

Takk for opplysningene. Du er et aktivt medlem av LIVE og eier av en Xbox 360 Arcade-konsoll, og er dermed kvalifisert til å ta del i minneoppgraderingsprogrammet for Xbox 360.

Oppgrader til en overhalt 20 GB Xbox 360-harddisk for KUN NOK 99.99!

Jeg var med på den 1 mnd gratis live gold da jeg gjorde det, og jeg fikk 3 mnd tilbudet o_O

Endret av timb
Lenke til kommentar
Jeg var med på den 1 mnd gratis live gold da jeg gjorde det, og jeg fikk 3 mnd tilbudet o_O

Alle som kobler opp mot Live får 1 måned gratis gold. Man er ikke betalende abbonenent enda da.

Jeg vet det.

Hvis du leser quoten min, så svarte jeg en fyr som sa at man kun fikk 3mnd-tilbudet om man ikke hadde gold fra før.

Lenke til kommentar

Alle som kobler opp mot Live får 1 måned gratis gold. Man er ikke betalende abbonenent enda da.

Jeg vet det.

Hvis du leser quoten min, så svarte jeg en fyr som sa at man kun fikk 3mnd-tilbudet om man ikke hadde gold fra før.

Men det stemmer jo. Er man gold medlem så får man ikke 3mnd Live tilbudet. Grunnen til at du fikk det er fordi du ikke er gold medlem enda. Du har Silver medlemskap selv om du nå har gold tilgang den første måneden.

Lenke til kommentar
Stusser litt over at det er ingen som poengterer eller reagerer på at man kjøper en _brukt_ harddisk for den summen.

Det er uansett et godt tilbud for en overhalt/refurbished harddisk, og brukt i denne sammenheng kan være så mye rart. Harddisken kan like gjerne være nesten ubrukt. At den er overhalt betyr at den er testet og funnet like god som hvilken som helst annen harddisk. Du vil ikke merke noen forskjell.

Lenke til kommentar
Alt er egentlig perfekt med arcade, men syns det mangler headset. Selvom man kan kjøpe det separat sikkert, men uansett.

Headset til under 50 lappen og gratis frakt :)

Jeg tror det er samme headset som jeg har nå. Det er ikke så veldig bra at det gjør noe. Du kan kun ha høytaleren og mikrofonen på venstre øre, og mikrofonen er veldig sensitiv overfor lyd. Det skal altså veldig lite til før den begynner å sende, noe som kan være problematisk hvis du spiller med halvhøy lyd på TVen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...