Gå til innhold

Hva er dårligere med å kjøpe en xbox 360 Arcade?

vegavnil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rookie question:

Jeg skal kjøpe meg 360 med Fable og GTA. Hvilken xbox kjøper jeg og hvor? ;> hva slags ekstra utstyr trenger jeg?

Alle xboxene vil kjøre de spillene helt klin likt (med samme kabler, riktignok). Dersom du kjøper arcade må du kjøpe en HDMI kabel for max utbytte hvis du har HD tv. Minnekortet som følger med er mer enn nok for savegames, så du trenger egentlig ikke noe ekstrautstyr i det hele tatt. Jeg har selv nettopp kjøpt arcade og bestilt en billig harddisk fra MS. Det eneste andre jeg planlegger å kjøpe av ekstrautstyr er en ekstra håndkontroll.

Lenke til kommentar

Arcade, Elite, Standard, <insert name here> er helt lik innvendig. Utvendig har Elite'n svart skin + extra utstyr som hdd på 120GB mens standard har idag 60gb HDD. Arcade har minnebrikke på 256MB og kommer med minimalt med stash.

Du kan dog slippe VELDIG billig unna med det nhu

Arcade på elgkjøp: 999,-

HDMI kabel fra dealextreme http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2645 : ca 60 kr

Brukt fungerende 20gb hdd fra Ebay http://cgi.ebay.com/OFFICIAL-XBOX-360-20GB...A1%7C240%3A1318 : ca 280 kr

Desidert billigst av alle HD-konsoll på markedet ;)

Edit: HDD'n blir så billig pga den koster under 200 kr og er toll & momsfri inn til norge :)

Endret av Largie
Lenke til kommentar
Hva er dette upgrade programmet egentlig?

Fordi dashboard-upgraden krever litt over 100 mb for installering, så tilbyr MS arcade-eiere en 20gb harddisk til 155 spenn. Er en egen tråd her i MS-delen av forumet. Du får også med 3 mnd live gold.

Genialt. Nå begynte tilogmed JEG som generelt har sagt at en 360 aldri skal inn i mitt hus å vurdere å kjøpe en

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...