chiefo Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Counter Strike og World of Warcraft ville jeg tro er nummer to og én på en eventuell liste over de mest populære spillene som spilles over nett - i Europa/Amerika vel og merke. Hvilke andre spill må nevnes i en slik sammenheng? Warcraft 3? COD4? Age of Conan eller Anarchy Online? Team Fortress 2? Lenke til kommentar
Mrpain Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Counter Strike og World of Warcraft ville jeg tro er nummer to og én på en eventuell liste over de mest populære spillene som spilles over nett - i Europa/Amerika vel og merke. Hvilke andre spill må nevnes i en slik sammenheng? Warcraft 3? COD4? Age of Conan eller Anarchy Online? Team Fortress 2? Hold deg til WC3, TF2 og CoD4... så har du mange gode hunderholdnings timer forran deg Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Age of Conan og Anarchy Online har begge under 200k spillere. http://www.xfire.com/cms/stats/ Den siden gir et viss "oversikt" over populære spill, men det er svært få som bruker Xfire. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Poenget er at jeg vil ha en liste over de mest spilte onlinespillene for tiden, ikke nødvendigvis MMORPG-spill, alle spill inkludert som kan spilles over nett. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 ja . men de er jo en del spill. er ikke trackmania veldig populært på nett da? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Poenget er at jeg vil ha en liste over de mest spilte onlinespillene for tiden, ikke nødvendigvis MMORPG-spill, alle spill inkludert som kan spilles over nett. Den listen jeg linket viser ikke bare MMORPG. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Her er en ikke-mmo liste: http://archive.gamespy.com/stats/ , hakke peiling hvor nøyaktig den er da. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Tja, vil tro Left 4 Dead kommer til å komme høyt opp! Men tipper WOW leder ganske greit, i hvert fall nå som det er ny ekspansjon ute og går. Men nettbasert spill er igrunnen ikke noe jeg har stor peil på! Personlig er det bare Team fortress 2 som gjelder hvis jeg skal spille online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå