Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Prestasjonsvansker - hjelp?

Korka

Anbefalte innlegg

Heisann...

Jeg tror jeg har prestasjonsvansker.. Jeg er nå i et avstandsforhold, og jeg og dama har snakket veldig mye om sex osv, og hun vil såklart ha sex. Jeg vil også ha sex med henne.

Her en dag så hadde vi på webcam til hverandre, og vi bestemte for å begynne å tease osv.. Det hele endte med at hun fingra og at jeg ronka på cam til henne.. Hun kom ca 5 ganger på 20-25 min osv, men til meg tok det omtrent 25min å komme 1 gang... Jeg veit ikke helt om det har noe med at jeg satt på cam eller at jeg hadde ronka tidligere den dagen, men det føltes slikt ut at jeg følte meg litt "sett-på" osv..Jeg mistet ereksjonen av og til også..Men tilslutt kom jeg, har aldri vært så sliten før egentlig XD

Er dette såkalte prestasjonsvansker, eller tilhører det "ekte" sex?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kombinasjon av nervøsitet, ukomfortabelhet med webcam og det at du hadde polert staven tidligere på dagen.

Prestasjonsangst vil jeg kalle det. Og det blir bare et problem hvis du lar det bli det - det sitter i hodet. Bruk tiden dere er fra hverandre til å fortsette å utforske med hverandre og lær å bli komfortable med hverandre i seksuelle situasjoner så skal du se det går glatt i 3D også :cool:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...