CorporalClegg Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Gjorde det samme.. Lenke til kommentar
mr-niceguy Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Aye, takker for replies, hyggelig. Er fullstendig klar over at en stasjonær vil kunne gi vanvittig mye mer for pengene, men har rett og slett ikke mulighet til det. Har allerede en laptop jeg kan bruke til skolebruk, men flytter jevnlig mellom 3 forskjellige steder. (Er 3 froskjellige steder i løpet av 2 uker hele tiden) Så er litt surt å sitte med en råtten laptop 2/3 av tiden Likte forøvrig pcen du linket Steamed, men vet du hva slags ram det er? 18k for den, hadde jeg slengt på 2k til ville Toshiba kunne gitt meg en med 3,06 GHz CPU og 9800 GTX 1gig, men er veldig usikker her altså. Er ingen ekspert, men driver å setter meg inn i ting Forresten samme pc som jeg og Hardcore linket Henrik, og vet jeg kan få tak i den billigere, men måtte bare vise at jeg hadde tenkt litt på den. 11k er jo veldig overkommelig, men ser veldig poenget med at laptoppene faller fortere i ytelse proposjonalt med prisen. Håper på flere forslag. BTW. Lurer fremdeles på 9700 GTS kortet. Leste et review av det som sa at det burde klare alle 2008 spill på med-high gphx. Virker jo ganske decent, men er fullt klar over at det finnes en del bedre, men noen som kan dra en sammenligning på det og for eksempel 9800 GTX 1 gig? Lurte litt på en PC med ATI Mobility Radeon™ HD 3870 - CrossFireX, så Alienware hadde en ny på lager. Jeez, jeg spør mye :-/ EDIT: Har en venn med den Multicom pcen, han var ganske fornøyd, men hadde noen små klager. Den blir levert med disse RAM typene TRANSCEND 4GB DDR2 800MHZ SO-DIMM 200pin (2x2GB) G.SKILL 4GB DDR2 800MHZ SO-DIMM 200 pin (2x2GB) Ville det ikke være fordel å ha DDR3 og høyere hastighet på RAM? Har ikke så sykt mye peiling, så må gjerne forklare Wall of text crits you rammene som multicom pcen har er DDR3 SO-DIMM 1066MHz!!!! skal selv bestille en multicom kunshan m860 med en 9800gt og p8600 eller t9400 XD og dette opsettet koster meg 12000kR! verd penga ja!! så du burde ta store broren til denne her altså kunshan m57+ med quadcore prosessor og 9800gtx 1 gig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå