ocvmelbye Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hei Skal lage en kalkulator i Microsoft Visual Web Developer 2008. Jeg har mistet boka og lurer på om noen gidder og sende meg kodene trenger alle talla plus, minus, delt på, gange, kvadratrot o.l memory knapper og er lik takk Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Haha! lykke til med "send me teh codez plx" Tror nok ikke du får noen nyttige svar her. Lenke til kommentar
Spartakus Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvis Manfred ser denne tråden, kommer trådstarter til å få en digital smekk på pung Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Skal lage en kalkulator i Microsoft Visual Web Developer 2008. Jeg har mistet boka og lurer på om noen gidder og sende meg kodene Du har mista boka og spør om noen gidder å gjøre leksene dine? Herregud for en innstilling. Det har ikke slått deg at leksene er der for en grunn? Greit at du er fornøyd med en E i faget nå, men hva med når potensiell arbeidsgiver spør om hvorfor du fikk så dårlig karakter på et intervju? Skjerp deg! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvis Manfred ser denne tråden, kommer trådstarter til å få en digital smekk på pung Hva er det du tror om meg? GIEF ME TEH CODEZ FFS!!!1 Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hva i helvete er det med alle som kommer her og trenger hjelp til leksene? >=/ HVOR I FANKEN FÅR DU PROGRAMMERINGS LEKSER? Programmering som et fag ville vært <3<3<3 - så fortell meg; hvor i %&¤#£€@ går du på skole hen? Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg har ikke noe i mot å hjelpe til når man står fast med kode. Men da må noen vise interesse for programmering. Jeg studerte med en sånn fyr en gang, som bare hang på og ikke kunne skrive kode i det hele tatt. Det verste var jo at han ble sivil ingeniør han oxo, det hadde jeg ikke trodd halveis ut i studiet. Programmering handler om å elske det å skape noe for egen hånd, være kreativ eller del av en kreativ prosess. Ikke som en fripassasjer! Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Litt av en attitude trådstarter har ... Hadde vært sjeleglad om jeg fikk ha C# på skolen. Slik det er nå lider norsk og matte av for lav prioritering her i gården Så nei trådstarter, ta deg en tur på msdn.com og sett i gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå