Gloms Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg laster ned en film. Legger den i en mappen sammen med en subfil jeg har lastet ned og filmen kjører med tekst og alt er bra. Problemet kommer når jeg skal brenne filmen ut på en DVD plate. Jeg åpner Nero og legger til filmen. Filmen blir lagt til, men ikke subfilen for den er jo i samme mappe som filmfilen, men det er jo ikke en filmfil så når jeg legger til filmen vises ikke subfilen. Har prøvd å lage en winrarfil av hele mappa og brenne den ut på dvd, men det funka dårlig. Så er det noen her som vet om det finnes noen måte jeg kan "flette" subfilen inn i videofilen på? sånn at jeg kan brenne ut DVD'er med tekst? Eller noen som vet om noe annet som kan løse problemet mitt? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg